لوازم جانبی اینتکس

ست نظافت دستی استخر پیش ساخته

از {{model.count}}

intex 28002

تعداد
نوع
1,800,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ست نظافت دستی استخر پیش ساخته به جهت تمیز کردن محیط داخلی استخر پیش ساخته تولید شده است که می تواند محیط داخلی را عاری از آلودگی سازد. به این ترتیب دارندگان انواع استخر پیش ساخته و استخر ایزی ست کوچک می بایست نسبت به خرید این محصول کاربردی اقدام کنند و بهترین اوقات را کسب نمایند. ست نظافت دستی قابلیت شستشوی داخلی استخر را نیز دارد و همچنین می تواند آب داخل آن را نیز از زباله های ریز و درشت تمیز کند. علاوه بر این موارد دارای وزن کم نیز می باشد تا بتوان آن را در محیطی مناسب نگه داری کرد و یا به همراه داشت تا به محل استخر پیش ساخته رفته و توانست از محصول استفاده کرد. 

خرید ست نظافت دستی استخر پیش ساخته ارزاناجزای تشکیل دهنده محصول قابلیت جداسازی از هم و اتصال آسان دارند به طوری که شرایط برای جمع آوری آسان نیز وجود دارد و در نهایت می توان محصول را با قطعات مختلف در بسته بندی کوچک جای دارد و از آن محافظت کرد. سری های مختلف که به دسته تلسکوپی محصول متصل می شود سبب ایجاد کارایی دلخواه می شود و می توان محیط را عاری از عوامل بیماری زا و آلودگی کرد و توانست همواره آب استخر پیش ساخته و ایزی ست را برای شنا و آبتنی آماده کرد. سری توری مناسب جمع آوری زباله های بزرگ از سطح آب می باشد که بر روی آب می نشینند و به راحتی جمع آوری می گردند. علاوه بر این موارد سری حاوی فرچه دارد که سطح داخلی را به درستی تمیز می کند و از جلبک بستن داخل استخر پیش ساخته جلوگیری می سازد. این محصول به دلیل داشتن وزن کم به راحتی در آب حرکت می کند و جا به جا می شود و با این جا به جایی می تواند به راحتی کار خود را انجام داده و محیط را تمیز کند. کسانی که به دنبال خرید ست نظافت دستی استخر پیش ساخته می باشند می توانند از طریق مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس خرید خود را نهایی سازند.

 نوع ست نظافت
 قابلیت استفاده برای استخرهای 488 سانتی و کوچکتر
 نوع کاربری انواع استخر های پیش ساخته و ایزی ست
 وزن 1 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها دارای صافی مجزا
 دارای دسته تلسکوپی
 قابلیت استفاده آسوده
 اقلام همراه دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...