لوازم جانبی اینتکس

سبد قرص کلر شناور اینتکس

از {{model.count}}

Intex 29041

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

سبد قرص کلر شناور اینتکس برای دارندگان استخر های پیش ساخته و فریمی و ایزی ست و همچنین استخر های بتنی لازم و ضروری می باشد و دارای کیفیت مطلوب است به طوری که سبب آب شدن تدریجی قرص کلر می شود و می توان محیط آب را عاری از عوامل آلودگی و بیماری زا نمود.

خرید سبد قرص کلر شناور اینتکس ارزان ریخته شدن کلر در داخل آب لازم و ضروری است و می تواند تمامی میکروب ها را از بین ببرد و در واقع محیط را پاکسازی می سازد. به این ترتیب دارندگان استخر های بزرگ و کوچک می بایست نسبت به خرید این محصول اقدام کنند تا با تهیه قرص کلر بهترین مزیت ها را ایجاد سازند و بتوانند محیط آب را به راحتی تمیز و عاری از آلودگی سازند. این محصول دارای وزن کم می باشد و قابلیت قرار گیری شناور بر روی سطح آب را دارد و به داخل آب فرو نمی رود و می تواند تعادل لازم برای این گونه قرار گیری را داشته باشد. در نتیجه با طول عمر بالا و مزیت های زیاد می توان نسبت به خرید محصول اقدام کرد و در محیط های آبی آن را رها ساخت تا به تدریج قرص کلر موجود در محیط آب شود و کلر موجود در این قرص در آب رها سازی شود. در زمان نیاز نداشتن به محصول نیز به راحتی در محیطی مناسب قرار می گیرد و نگه داری می شود به طوری که فضای کمی را اشغال می کند و همواره می تواند بهترین مزیت ها را داشته باشد. از این رو بهترین گزینه است که توانسته توجه عده زیادی را به خود جلب کند و جزو پر فروش ترین محصولاتی است که با داشتن ضرورت زیاد توسط افراد خریداری می شود. این محصول بر روی سطح آب نیز فضای کمی را اشغال می کند و موجب جاگیر بودن و گرفتن جا بر روی سطح آب نمی شود. در نتیجه محصول را می توان با خیالی آسوده مورد خریداری قرار داد. کسانی که قصد خرید سبد قرص کلر شناور اینتکس را دارند می توانند با قیمت مناسب از فروشگاه سنتر اینتکس خرید خود را نهایی سازند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...