لوازم جانبی اینتکس

سایبان قایق بادی اینتکس

از {{model.count}}

intex 68600

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

سایبان قایق بادی اینتکس به جهت ایجاد سایه در محیط داخلی قایق بادی مورد توجه عده زیادی از افراد قرار گرفته است که از این قایق ها جهت گشت و گذار در محیط های آبی استفاده می کنند و تمایل دارند در تمامی آب و هوا ها از شرایط لذت ببرند. این محصول در نهایت کیفیت ساخته شده است که مواد اولیه با کیفیت را شامل می شود و می تواند در معرض تابش خورشید مقاومت داشته باشد. همچنین در برابر هوای بارانی نیز مقاومت دارد و آب را به داخل نفوذ نمی دهد. به این ترتیب کسانی که به دنبال انتخاب و خرید قایق بادی های مناسب جهت تفریحات آبی بوده اند می باشند می توانند این محصول را نیز به همراه آن خریداری کنند و در نهایت بهترین اوقات را برای خود و سایر همراهان ایجاد سازند. پایه های سایبان قایق بادی به بست های موجود در بدنه قایق متصل می گردد و در سر جای خود ثابت می ماند و می تواند بدون تحرک برای مدت زمان مورد نیاز بر روی بدنه باقی بماند. 

خرید سایبان قایق بادی اینتکس ارزانبست هایی که سبب حمل طناب نجات می باشند مناسب این نصب خواهند بود و شرایط برای افراد آسان می گردد. به این خاطر است که تنها برای یک سری از قایق های بادی مناسب تلقی می شود و می توان در مسافرت و گردش به راحتی آن را نیز به همراه داشت. چرا که بدنه تاشو و قابل حمل است و قطعات آن دارای قابلیت جداسازی می باشد. به این ترتیب می توان آن را به راحتی به همراه داشت و در صورت نیاز بخش های مختلف آن را به هم متصل کرده و استفاده نمود. سایبان قایق بادی برند و اصل می باشد که ساحت شرکت اینتکس است و می تواند به بهترین شکل برای افراد تفریحات مختلف را هوای آفتابی و بارانی ایجاد سازد. به جهت انتخاب و خرید آسان سایبان قایق بادی اینتکس تنها قادر به مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس خواهید بود تا محصول با قیمت مناسب ارائه گردد.

 نوعسایبان
 طول 160 سانتی متر
 عرض 124 سانتی متر
 ارتفاع 124 سانتی متر
 برند اینتکس
 وزن 2.32 کیلوگرم 
کاربردقابل استفاده برای قایق های:
اکسکروشن 4 و 5
مارینر 3 و 4
سی هاوک 3 و 4
چلنجر 3 و 4
سایر ویژگی ها تاشو و حمل آسان
 دارای محافظ UV
قابل استفاده در آب و هوای بارانی و آفتابی
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...