لوازم جانبی اینتکس

سایبان جکوزی بادی بست وی

از {{model.count}}

bestway 60305

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

سایبان جکوزی بادی بست وی یکی از مناسب ترین لوازم یدکی می باشد که برای انواع استخر های پیش ساخته با قطر 366 استفاده می شود و برای تمامی جکوزی های بادی با انواع مختلف کاربرد دارد. به این ترتیب می توان شرایط را برای استفاده از چنین محیط هایی در روز های آفتابی و در فضای باز ایجاد کرد تا افراد دچار مشکل نشوند و مشکلاتی از قبیل آفتاب سوختگی شامل حال آن ها نشود. این محصول از بدنه ای محکم تشکیل شده است که ضخامت زیادی دارد و می تواند در برابر اشعه خورشید مقاومت داشته باشد تا در طی سال های زیاد بتوان از آن بهره برداری کرد. داشتن این محصول سبب می شود که حشرات نیز افراد را دچار مشکل نکنند تا به تفریحات آبی خود برسند. چرا که این محصول دارای درب ورود و خروج می باشد و حاوی پشه بند نیز بوده است. 

خرید سایبان جکوزی بادی بست وی ارزاندر نتیجه محیط آن عاری از حشره می شود و برای افراد آزاردهنده نخواهد بود. از این رو کسانی که به دنبال انتخاب و خرید این محصول می باشند باید بدانند که در نهایت کیفیت ساخته شده است و دارای سازگاری زیاد با محیط می باشد و می تواند استاندارد های لازم را داشته باشد. نحوه نصب و راه اندازی محصول آسان می باشد به طوری که تنها با کنار هم قرار دادن اجزای سازنده آن از روی دفترچه راهنما می توان از این محصول بهره برداری کرد و توانست ساعات خوشی را رقم زد. جمع آوری نیز در کم ترین زمان صورت می گیرد و به راحتی برای نگه داری آماده می شود. به این ترتیب به راحتی در محیطی امن نگه داری می شود تا از آسیب در امان بماند و مجدد برای استفاده آماده شود. به این ترتیب گزینه ای مناسب است که می بایست نسبت به خرید آن اقدام کرد و شرایط دلخواهی را تجربه نمود. انتخاب و خرید سایبان جکوزی بادی بست وی از طریق مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس صورت می گیرد.

نوعگرد
جنسPVC چند لایه برزنتی
طول390 سانتی متر
عرض390 سانتی متر
ارتفاع255 سانتی متر
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگی هامناسب استفاده برای استخرهای تا قطر 366
مناسب برای تمامی مدل های جکوزی بادی
دارای چهار درب ورود و خروج با پشه بند
راه اندازی در 15 دقیقه
اقلام همراهساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...