لوازم جانبی اینتکس

درپوش استخر پیش ساخته فریمی 2 در 3 اینتکس

از {{model.count}}

intex 28038

تعداد
نوع
1,350,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

درپوش استخر پیش ساخته فریمی 2 در 3 اینتکس تنها درپوشی است که برای استخر های پیش ساخته فریمی در ابعاد معرفی شده استفاده می شود و می تواند سطح این استخر را به طور کامل احاطه کند. این محصول بی نظیر به جهت داشتن ضخامت زیاد و دارا بودن مقاومت بالا در برابر نفوذ عوامل مختلف به داخل آب مورد توجه قرار گرفته است و به عنوان ضروری ترین لوازم جانبی برای دارندگان استخر پیش ساخته معرفی می شود تا هم از ورود الودگی به داخل آب جلوگیری شود و هم بتوان در مصرف آب صرفه جویی نمود. 

خرید درپوش استخر پیش ساخته فریمی 2 در 3 اینتکس ارزاندر هر صورت داشتن مزیت های زیاد در این محصول سبب شده است که بتوانند نسبت به خرید آن اقدام کنند و بهترین شرایط را کسب نمایند و از آن در طی سال های زیاد بهره مند شوند. این محصول بی نظیر با قابلیت انعطاف بالا در اختیار افراد می باشد و قابلیت تاشدن در دفعات زیاد بر روی هم را دارد و در نهایت بسته بندی کوچک را ایجاد می کند. این ابعاد در حالت جمع آوری شده فضای کمی را اشغال می کند و قادر به کمجا بودن و منحصر به فرد بودن می باشد. به همین خاطر است که خرید آن توصیه می شود تا در زمان نصب استخر پیش ساخته مد نظر نیازی به تعویض مکرر آب داخل آن نباشد و بتوان با یکبار پر کردن استخر از آن در دفعات زیاد استفاده کرد. این محصول سازگاری زیادی با عبور آلودگی دارد و در برابر ورود شاخه و برگ گیاهان و گرد و خاک مقاومت بالا دارد و می تواند در طی سال های زیاد مورد بهره برداری قرار گیرد. در نتیجه محصولی با مزیت های زیاد می باشد که در زمان ایجاد استخر پیش ساخته در فضای باز مورد استفاده آسان قرار می گیرد و سطح استخر پیش ساخته را احاطه می کند. چنانچه تمایل به خرید درپوش استخر پیش ساخته فریمی 2 در 3 اینتکس دارید به نمایندگی اصلی سنتر اینتکس مراجعه کنید و محصول را سفارش دهید.

نوعدرپوش
جنسPVC چند لایه برزنتی
طول300 سانتی متر
عرض200 سانتی متر
وزن2 کیلوگرم
ابعاد بسته بندی22×25×7 سانتی متر
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هامناسب استخر فریمی 3 در 2
قابلیت تا شدن در چند سطح
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...