لوازم جانبی اینتکس

درپوش استخر پیش ساخته فریمی گرد قطر 366

از {{model.count}}

intex 28031

تعداد
نوع
1,850,000
1,550,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

درپوش استخر پیش ساخته فریمی گرد قطر 366 به دلیل داشتن مزیت های زیاد جزو موارد لازم و ضروری می باشد که برای استفاده در طی سال های زیاد انتخاب و خریداری می شود و می تواند مانع از ورود آلودگی به داخل آب گردد. در برخی از فصول سال وجود گرد و خاک و باد در محیط سبب آلوده شدن سریع آب داخل استخر پیش ساخته می شود که با داشتن درپوش مناسب استخر پیش ساخته می توان از این امر جلوگیری کرد و از شرایط لذت برد. درپوش بدنه ای مقاوم و ضخیم دارد که غیر قابل نفوذ می باشد و از ورود این عوامل به داخل آب و محیط استخر پیش ساخته جلوگیری می کند. به این ترتیب می توان با خیالی آسوده محصول را با قیمت مناسب خریداری کرد و مورد استفاده طولانی مدت قرار داد و توانست ساعات خوشی را با داشتن این محصول بی نظیر سپری کرد. 

خرید درپوش استخر پیش ساخته فریمی گرد قطر 366 ارزانبا قرار گیری درپوش بر روی سطح استخر پیش ساخته مد نظر دیگر نیازی به تعویض مکرر آب داخل استخر نیست. چرا که دچار آلودگی نمی شود و می تواند تمیزی خود را برای استفاده مجدد داشته باشد. در نتیجه بهترین و خاص ترین محصولی است که دارندگان استخر پیش ساخته فریمی گرد با قطر 366 باید آن را داشته باشند و از داشتن آن بهره برداری کنند. این محصول وزن کمی دارد و به راحتی حمل و جا به جا می گردد. همچنین می توان آن را در صورت نیاز نداشتن در محیطی امن نگه داری کرد. چرا که بدنه انعطاف دارد و به صورت تاشو در می آید و می تواند فضای کمی را اشغال کند و در محیطی دیگر به صورت کمجا مورد نگه داری قرار گیرد. درپوش استخر پیش ساخته دارای طول عمر بالا می باشد و به دلیل داشتن مقاومت در برابر اشعه خورشید و سایر موارد مورد استفاده طولانی قرار می گیرد. چنانچه به دنبال خرید درپوش استخر پیش ساخته فریمی گرد قطر 366 می باشید به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کنید.

 نوعدرپوش
جنسPVC چند لایه برزنتی
قطر366 سانتی متر
ارتفاع25 سانتی متر
وزن2.5 کیلوگرم
ابعاد بسته بندی30.5 در 27 در 10.5 سانتی متر
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هامناسب استفاده برای استخر فریمی 366
قابلیت تا شدن در چند سطح
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...