لوازم جانبی اینتکس

درپوش استخر پیش ساخته فریمی گرد قطر 305

از {{model.count}}

intex 28030

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

درپوش استخر پیش ساخته فریمی گرد قطر 305 برترین نمونه از لوازم جانبی ضروری برای دارندگان استخر پیش ساخته است که با قیمت مناسب و طول عمر بالا در اختیار افراد می باشد و می تواند رضایت آن ها را جلب کند. از این محصول جهت جلوگیری از ورود آلودگی و زباله به داخل آب استفاده می شود به طوری که بخش بالایی استخر را به طور کامل احاطه می کند و می تواند موقعیت استاندارد و ایمنی را ایجاد سازد. به این ترتیب گزینه ای منحصر به فرد است که با داشتن کیفیت بالا و طول عمر زیاد برای استفاده در طی سال های زیاد انتخاب می گردد. بدنه از جنس برزنت مقاوم تشکیل شده است که غیر قابل نفوذ در برابر عوامل مختلف می باشد و به راحتی بر روی سطح استخر قرار می گیرد و می تواند استاندارد ترین حالت ممکن را ایجاد سازد. 

خرید درپوش استخر پیش ساخته فریمی گرد قطر 305 جدیدقابلیت قرار گیری آسان محصول بر روی سطح استخر پیش ساخته سبب شده است که افراد تمایل به استفاده از آن داشته باشند و در کم ترین زمان نسبت به استفاده از این محصول بپردازند و بتوانند برای زمانی که از استخر پیش ساخته استفاده ندارند سبب جلوگیری از الودگی در آب شوند. درپوش استخر پیش ساخته فریمی متناسب با این استخر های قطر 305 ساخته شده است و تنها برای آن ها کاربرد دارد. در نتیجه دارندگان چنین استخر هایی می بایست نسبت به خرید چنین لوازم جانبی اقدام نمایند و بتوانند ساعات خوشی را سپری کنند. در این صورت در مصرف آب نیز صرفه جویی می شود و دیگر نیازی به تعویض مکرر آب در فصول گرم سال نمی باشد. در نتیجه با مشکل کمبود آب نیز مواجه نخواهند شد و همواره در این معقوله صرفه جویی نیز خواهند کرد. چنانچه به دنبال خرید درپوش استخر پیش ساخته فریمی گرد قطر 305 می باشید تا در روز های گرم و آفتابی از آن بهره برداری درست کنید می توانید به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

 نوعدرپوش استخر
جنسPVC چند لایه برزنتی
قطر305 سانتی متر
ارتفاع25 سانتی متر
وزن2.5 کیلوگرم
ابعاد بسته بندی23 در 25 در 10 سانتی متر
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هامناسب استفاده برای استخر قطر 305 فریمی
قابلیت تا شدن در چند سطح
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...