لوازم جانبی اینتکس

درپوش استخر پیش ساخته فریمی سایز 450*220

از {{model.count}}

intex 28039

تعداد
نوع
1,750,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

درپوش استخر پیش ساخته فریمی سایز 450*220 جدید ترین محصول ارائه شده از شرکت اینتکس است که با داشتن ضخامت زیاد و طول عمر بالا بهترین مزیت ها را شامل می شود و می توان به وسیله آن اوقات خوشی را کسب کرد. این محصول دارای قابلیت جلوگیری از ورود اشیائ و زباله به داخل آب می باشد و سطح بدنه را به طور کامل احاطه می کند و می تواند در زمانی که نیازی به استفاده از استخر نمی باشد بر روی آن قرار گرفته و آب داخل آن را تمیز نگه دارد. به این ترتیب دارندگان استخر پیش ساخته فریمی مد نظر باید نسبت به خرید این محصول نیز اقدام کنند تا دیگر نیازی به تعویض آب داخل استخر به صورت مکرر نباشد و بتوان در مصرف آب نیز صرفه جویی کرد. 

خرید درپوش استخر پیش ساخته فریمی سایز 450*220 جدیدبا این وجود است که قیمت مناسبی دارد تا توان خرید برای تمامی افراد وجود داشته باشد و بتوان با خیالی آسوده از داشتن این محصول لذت برد. درپوش از جنس برزنت می باشد و قابلیت انعطاف دارد تا به راحتی بر روی استخر قرار گیرد و مزیت های ممکن را داشته باشد. به این ترتیب با داشتن بدنه غیر قابل نفوذ می توان در طی سال های زیاد از وجود آن بهره برداری کرد و توانست بیش ترین میزان رضایت را ایجاد کرد تا افراد بتوانند از حضور در استخر پیش ساخته فریمی که به شکل مستطیلی می باشد لذت ببرند. این محصول تنها برای استخر عنوان شده با ابعاد مشخص کاربرد دارد و برای سایر استخر ها قابلیت استفاده شدن ندارد و نمی توان آن را بر روی استخر های دیگر قرار داد. در نتیجه گزینه ای لازم و ضروری می باشد که با داشتن قیمت مناسب می توان از وجود آن بهره کافی را برد. چنانچه به دنبال خرید درپوش استخر پیش ساخته فریمی سایز 450*220 می باشید می توانید با مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس اقدام به خرید کرده و محصول را وارد سبد خرید خود نمایید.

نوعدرپوش
جنسPVC چند لایه برزنتی
طول450 سانتی متر
عرض220 سانتی متر
وزن2.5 کیلوگرم
ابعاد بسته بندی31×27×10.5 سانتی متر
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هامناسب استخر فریمی 450 در 220
قابلیت تا شدن در چند سطح
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...