لوازم جانبی اینتکس

درپوش استخر ایزی ست گرد قطر 366 اینتکس

از {{model.count}}

intex 28022

تعداد
نوع
1,200,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

درپوش استخر ایزی ست گرد قطر 366 اینتکس به عنوان برترین نمونه از محصولات جانبی مورد نیاز برای دارندگان استخر ایزی ست معرفی می شود که با بدنه ضخیم و غیر قابل نفوذ می تواند در برابر عبور گرد و غبار و آلودگی به داخل آب مقاومت زیادی داشته باشد. این محصول را می توان در زمان استفاده نکردن از استخر ایزی ست بر روی آن کشید تا به طور کامل رویه آن احاطه شود و از کثیف شدن آب جلوگیری شود و در نهایت آب برای استفاده مجدد در زمانی دیگر آماده و تمیز باشد و بتوان از آن بهره برداری کرد. 

خرید درپوش استخر ایزی ست گرد قطر 366 اینتکس ارزاندر روز هایی که باد می وزد و یا در مکان هایی که درخت و گیاهان مختلف وجود دارد داشتن درپوش استخر ایزی ست لازم و ضروری است و از کثیف شدن آب جلوگیری می کند و سبب تمیز ماندن اب برای استفاده مجدد می شود. این درپوش از ضخامت زیاد تشکیل شده است و قابلیت نگه داری و حمل آسان دارد. به طوری که می توان آن را به صورت تاشو جمع آوری کرد و هم به راحتی به همراه داشت و هم از آن نگه داری کرد. این محصول در حالت جمع آوری شده به صورت کمجا و منحصر به فرد می باشد و می تواد فضای کمی را اشغال کند. در نتیجه از آن جایی که لازم و ضروری نیز می باشد می بایست نسبت به خرید آن اقدام کرد و موقعیت مطلوبی را کسب نمود. این محصول بی نظیر دارای قابلیت انعطاف بالا می باشد که تا کردن زیاد آن را دچار آسیب نمی کند و می تواند جمع آوری را آسان سازد. به همین خاطر است که گزینه ای دلخواه می باشد و می توان با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام کرد. از این محصول برای استخر های گرد استفاده می شود که ابعاد مشخصی دارند و برای تفریحات آبی در فضای باز انتخاب می شوند. چنانچه به دنبال خرید درپوش استخر ایزی ست گرد قطر 366 اینتکس می باشید تنها می توانید از طریق فروشگاه سنتر اینتکس اقدام نمایید.

نوعگرد
جنسPVC چند لایه برزنتی
طول366 سانتی متر
عرض30 سانتی متر
وزن4.5 کیلوگرم
ابعاد بسته بندی27 در 30 در 9 سانتی متر
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هامناسب استفاده برای استخرهای بزرگ ایزی ست
قابلیت تا شدن در چند سطح
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...