لوازم جانبی اینتکس

درپوش استخر ایزی ست گرد قطر 244 اینتکس

از {{model.count}}

intex 28020

تعداد
نوع
860,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

درپوش استخر ایزی ست گرد قطر 244 اینتکس گزینه ای مناسب و البته لازم و ضروری است که به جهت استفاده از آب داخل استخر ایزی ست در دفعات زیاد انتخاب می شود و از ورود آلودگی به داخل آب جلوگیری می نماید. به این ترتیب دارندگان استخر ایزی ست در سایز کوچک و قطر مشخص شده می بایست نسبت به خرید آن اقدام کنند تا شرایط دلخواهی را کسب نمایند و بتوانند به درستی از داشتن آن لذت ببرند. درپوش استخر ایزی ست را می توان با خود به همراه داشت و در زمان استفاده از استخر ایزی ست و راه اندازی آن به صورت ساده در مسافرت و گردش این محصول را نیز مورد استفاده قرار داد و از ورود آلودگی به داخل آب جلوگیری کرد.

خرید درپوش استخر ایزی ست گرد قطر 244 اینتکس جدید بدنه محصول انعطاف زیادی دارد تا در زمان جمع آوری بتوان در دفعات زیاد بر روی هم قرار گیرد و تا شود و دچار مشکل نیز نشود. به این ترتیب فضای کمی را نیز اشغال می کند و می تواند برای استفاده در زمانی دیگر آماده باشد. وزن بسته بندی و ابعاد بسنه بندی کمجا می باشد و قابلیت حمل آن را نیز آسان می سازد و می تواند برای علاقه مندان در شرایط مورد نیاز به کار گرفته شود. درپوش استخر ایزی ست از ورود شاخه و برگ گیاهان به داخل آب جلوگیری می کند و همچنین از ورود گرد و خاک نیز جلوگیری می سازد و آب را همواره تمیز نگه می دارد تا در مصرف آب نیز صرفه جویی شود و بتوان در هر زمان که نیاز بود نسبت به استفاده از این محیط بی نظیر اقدام نمایند. با داشتن درپوش استخر ایزی ست نیازی به تعویض مکرر آب داخل بدنه نیست و در بهترین موقعیت افراد در رده سنی مختلف می توانند به درستی به تفریحات آبی مشغول شوند و از شرایط لذت ببرند. به جهت انتخاب و خرید درپوش استخر ایزی ست گرد قطر 244 اینتکس با طول عمر بالا و بدنه ای منعطف به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

نوعگرد
جنسPVC چند لایه برزنتی
طول244 سانتی متر
عرض30 سانتی متر
وزن2 کیلوگرم
ابعاد بسته بندی22×25×7 سانتی متر
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هامناسب استخرهای کوچک ایزی ست
قابلیت تا شدن در چند سطح
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...