لوازم جانبی اینتکس

جارو اسکیمر جدید اتومات اینتکس

از {{model.count}}

intex 28007

تعداد
نوع
6,050,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

جارو اسکیمر جدید اتومات اینتکس گزینه ای مناسب برای دارندگان استخر پیش ساخته می باشد که به وسیله آن قادر به تمیز کردن محیط داخلی استخر خود خواهند بود و ریز ترین زباله ها را نیز جمع آوری خواهد کرد. این محصول به صورت اتومات کار می کند به طوری که مانند ربات روشن شده و در قسمت کف استخر قرار می گیرد. در نتیجه با حرکت و طی مسیر سر راه خود زباله ها را جمع آوری می کند و می توانند آب داخل استخر را همواره تمیز و عاری از آلودگی سازد. جارو اسکیمر مد نظر مناسب استفاده در استخر های بتنی نمی باشد و با توجه به کارکردی که دارد تنها برای استخر های پیش ساخته و آماده استفاده می شود که کاربرد آسانی دارد و می تواند بهترین و خاص ترین شرایط را برای افراد ایجاد سازد.

خرید جارو اسکیمر جدید اتومات اینتکس ارزان این محصول حاوی فیلتر برای تمیز کردن ریز ترین زباله ها از داخل آب می باشد که در کف استخر نیز موجود می باشند و سبب ایجاد آلودگی می شوند. علاوه بر این موارد محصول دارای شلنگ بلند نیز بوده است تا زباله های بزرگ را به صورت مکش جمع آوری کرده و به بیرون از محیط استخر پیش ساخته هدایت کند. به این ترتیب در راحت ترین شکل ممکن برای افراد مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند آب داخل استخر پیش ساخته را استاندارد و تمیز سازد. در نتیجه می توان با خیالی آسوده این محصول را خریداری کرد و دیگر نیازی به تصفیه آب و یا خالی نمودن بدنه از آب نمی باشد و با وجود آب نیز می توان داخل استخر پیش ساخته را تمیز کرد. بدنه ای محصول ضد آب می باشد تا با قرار گیری در داخل آب دچار مشکل در ساختار خود نشود و موتور نیز دچار سوختگی نگردد. در نتیجه می تواند مزیت های زیادی را به دنبال داشته باشد که مورد رضایت مخاطب می شود. جارو اسکیمر جدید اتومات اینتکس تنها با مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس خریداری می شود.

 نوع اتومات
 سرعت حرکت5 متر در دقیقه
 طول شلنگ 6.5 متر
 جمع کننده زباله 1.5 لیتر
قابلیت استفاده
 توسط پمپ تصفیه آب با قدرت 3407 تا 5678 لیتر بر ساعت
 سایر ویژگی ها فیلتر مشبک 0.3 میلی متری برای دریافت ریزترین زباله ها
 سینی جمع آوری کننده زباله 0.8 لیتری
 دارای صافی مجزا
 دارای شلنگ تصفیه
 قابلیت نصب آسوده
 برای استخرهای بتنی مناسب نیست
 اقلام همراه دفترچه راهنما ، شلنگ بلند

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...