لوازم جانبی اینتکس

جارو اسکیمر اینتکس اتومات استخر پیش ساخته

از {{model.count}}

intex 28001

تعداد
نوع
6,900,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

جارو اسکیمر اینتکس اتومات استخر پیش ساخته از سری محصولات برند و اصل ساخت شرکت اینتکس است که با کارکرد اتوماتیک می تواند بهترین موقعیت را ایجاد سازد و محیط داخلی استخر پیش ساخته را عاری از آلودگی سازد. این محصول مانند یک ربات عمل می کند و با روشن شدن تمامی قسمت کف استخر پیش ساخته را می پیماید و می تواند آلودگی و زباله را برطرف سازد. به این ترتیب برای دارندگان استخر پیش ساخته لازم و ضروری است تا همواره محیط استخر خود را تمیز کنند و شستشو دهند و انرژی کمی را صرف نمایند. 

فروش جارو اسکیمر اینتکس اتومات استخر پیش ساخته جدیداین محصول بی نظیر که با بدنه ای مقاوم و کارکرد رباتیک در اختیار افراد می باشد می تواند برای استفاده در طی سال های زیاد انتخاب می شود و برای تمامی استخر های پیش ساخته بدون محدودیت استفاده می گردد. محصول مورد نظر دارای شلنگ تصفیه می باشد که بلند می باشد تا به راحتی موارد موجود در آب را تصفیه کند و مجدد آب را وارد بدنه می سازند. با این وجود است که کارکرد تمیز کردن و تصفیه آب به راحتی صورت می گیرد و می توان در کم ترین زمان محصول را آماده استفاده در داخل استخر پیش ساخته کرد. در ساختار محصول صافی نیز وجود دارد تا آلودگی های ریز را نیز برطرف سازد و بتوان آب داخل استخر را برای دفعات زیاد تر مورد استفاده قرار داد. با تمیز کردن آب داخل استخر دیگر نیازی به تعویض آب نمی باشد و در مصرف آب نیز صرفه جویی می شود و می توان با خیالی آسوده تمامی رده های سنی را در محیط آب های آرام مورد بهره برداری قرار داد. جارو اسکیمر اینتکس با کارکرد اتومات رضایت مخاطب را جلب کرده است و به عنوان برترین نمونه از محصولات اینتکس برای تمیز کردن محیط استخر پیش ساخته معرفی می شود. انتخاب و خرید جارو اسکیمر اینتکس اتومات استخر پیش ساخته تنها با ورود به نمایندگی سنتر اینتکس انجام می شود.

 نوع اتومات
 ولتاژ مصرفی 220 ولت
 نوع کاربری انواع استخر های پیش ساخته
 وزن 7.5 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها ابعاد: 60×35×32 سانتی متر
دارای صافی مجزا
 دارای شلنگ تصفیه
 قابلیت نصب آسوده
 اقلام همراه دفترچه راهنما ، شلنگ بلند


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...