لوازم جانبی اینتکس

توری سطح آب جارو اسکیمر دستی

از {{model.count}}

Intex 29050

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

توری سطح آب جارو اسکیمر دستی برای دارندگان ست نظافت دستی لازم می باشد تا در صورت آسیب به سری توری بتوان این محصول را به دسته جارو متصل کرد. توری سطح آب لازم و ضروری است چرا که در سطح آب زباله های بزرگ ریخته می شود که شامل شاخه و برگ گیاهان می باشد و محیط را آلوده می کند. در نتیجه با داشتن توری سطح آب جارو اسکیمر دستی و اتصال آن به دسته به راحتی می توان این زباله های را از آب خارج کرد و محیط را عاری از آلودگی و زباله ساخت. به همین خاطر است که توری دارای سوراخ های بسیار ریز می باشد تا تنها آب از آن خارج گردد و بتوان کارکرد درستی از آن کسب کرد و توانست موقعیت دلخواهی در محیط های آبی رقم زد. 

خرید توری سطح آب جارو اسکیمر دستی ارزاناین محصول از بدنه ای محکم تشکیل شده است که از جنس پلاستیک فشرده و با کیفیت می باشد و توری آن نیز از با دوام ترین موارد است که بافت ریزی دارد و می تواند بهترین کارکرد را از آن خود نشان دهد. به همین خاطر توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و جزو محصولاتی باشد که لازم و ضروری برای دارندگان استخر پیش ساخته و ایزی ست کاربرد دارد و می بایست خرید آن را انجام داد. توری سطح آب وزن کمی دارد و قابلیت جا به جایی آسان و حرکت دادن آسان در داخل آب را دارد. همچنین در زمان نیاز به نگه داری از آن نیز فضای کمی را اشغال می کند و می تواند در محیطی مناسب نگه داری شود. از این رو می توان به صورت اضافه از جارو اسکیمر آن را نیز تهیه کرد تا در زمان آسیب دیدن سری اصلی جارو اسکیمر نسبت به استفاده کردن از آن اقدام کرد و کار تمیز کردن سطح آب را به درستی انجام داد. چنانچه تمایل به خرید توری سطح آب جارو اسکیمر دستی دارید و فروشگاهی معتبر جهت خرید نمی شناسید پیشنهاد می شود که با مراجعه به نمایندگی سنتر اینتکس خرید خود را انجام دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...