استخر ایزی ست

استخر پیش ساخته ایزی ست بزرگ 122*457 گرد

از {{model.count}}

Intex 26168

تعداد
نوع
26,000,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ایزی ست بزرگ 122*457 گرد به دلیل بزرگ بودن مورد توجه عده زیادی از افراد قرار گرفته است که به جهت ایجاد بهترین استخر تفریحی از ان استفاده می کنند و می تواند مزیت های زیادی را کسب نمایند. استخر پیش ساخته مد نظر با بدنه کامل و آماده در اختیار افراد است و ترکیبی از بدنه بادی و برزنتی می باشد. در این صورت می توان هم در گروه محصولات پیش ساخته قرار گیرد و هم در دسته بندی محصولات بادی واقع شود.

خرید استخر پیش ساخته ایزی ست بزرگ 122*457 گرد جدید ساختار بدنه به این شکل است که دیواره ها برزنتی و ضخیم می باشند و لبه محصول از ساختار بادی برخوردار است. به این ترتیب می توان با پمپ باد محصول را به صورت خودکار راه اندازی کرد و محیطی بی عیب و نقص با قابلیت داشتن تفریحات مهیج آبی را رقم زد. این محصول دارای ابعاد بزرگ می باشد به طوری که با وجود بزرگ بودن استحکام بالا نیز دارد. برخی از افراد تصور دارند که استخر ایزی ست بدون داشتن بخش سخت و محکم نمی تواند استحکام داشته باشد و مورد مناسبی برای روز های گرم تابستان باشد. اما محصول با بده ضخیم و محکمی که دارد تمامی موارد را دارا می باشد و با پر شدن از آب می تواند بهترین کارایی را از خود نشان دهد. برای راه اندازی محصول تنها به یک پمپ باد نیاز است تا لبه های بادی بدنه راه اندازی گردد. پمپ باد مناسب جهت راه اندازی این محصول شارژی و فندکی می باشد. چرا که در مدت زمان کم میزان باد زیادی تولید می شود و می توان بدنه بزرگ استخر ایزی ست مد نظر را برای استفاده آماده کرد. استخر ایزی ست به سرعت استحکام می گیرد و به صورت خودکار دیواره ها بالا می آیند و در نهایت برای استفاده آماده می شوند. چنانچه به دنبال خرید استخر پیش ساخته ایزی ست بزرگ 122*457 گرد می باشید تا با قیمت مناسب آن را به دست آورید به فروشگاه سنتر اینتکس رفته و محصول را وارد سبد خرید خود نمایید.

نوعگرد
ظرفيت آب13807 ليتر
قطر457 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
وزن43.7 کیلوگرم
جنس بدنه PVC و برزنت دو لایه
پمپ تصفيهدارد
نوع پمپفیلتری 3028 لیتری
درپوشدارد
زيراندازدارد
نردباندارد
ساير ويژگی هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراهدفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...