استخر ایزی ست

استخر ایزی ست گرد اینتکس 61*244 تولید 2022

از {{model.count}}

intex 28106

تعداد
نوع
2,995,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست گرد اینتکس 61*244 تولید 2022 بدنه ای کمجا و کاربردی دارد تا علاقه مندان بتوانند از آن در محیط های مختلف استفاده نمایند. این محصول با قابلیت راه اندازی آسان و سریع توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و جزو باکیفیت ترین محصولاتی باشد که امروزه در مسافرت و گردش نیز به همراه افراد است و می توان از وجود آن بهره مند شد. استخر ایزی ست دارای بدنه ای برزنتی است که لبه های بادی دارد و با باد کردن لبه های بادی می توان به استحکام محصول دست پیدا کرد و توانست بهترین موقعیت و شرایط را کسب کرد. در این صورت تنها با داشتن یک پمپ باد مناسب راه اندازی صورت می گیرد و افراد دچار مشکل نخواهند شد. 

خرید استخر ایزی ست گرد اینتکس 61*244 تولید 2022 جدیداز آن جایی که بدنه محصول فاقد بخش سخت و محکم می باشد استحکام زیادی دارد اما باید نسبت به نگه داری از آن و جلوگیری از آسیب به بدنه حساس و برزنتی توجه داشت. چرا که با آسیب دیدن بدنه مشکل در استفاده کردن از آن رخ می دهد و نمی توان از آن استفاده کرد و آب داخل بدنه به بیرون نشت داده می شود. در این صورت می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد و با توجه به نکات ایمنی نسبت به حفظ بدنه اقدام نمود و از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد. استخر ایزی ست در معرض سوراخ شدن و پارگی وجود دارد که ناشی از برخورد اشیاء تیز به بدنه می باشد و یا قرار دادن محصول بر روی شیء تیز بوده است. در این صورت آب داخل بدنه به بیرون نشت داده می شود و بدنه دچار مشکل می گردد. تا ترمیم محصول دیگر قابلیت استفاده شدن ندارد و نمی توان از آن بهره برداری کرد. در این صورت ابتدا مکان مورد نظر برای نصب محصول مورد بررسی قرار گیرد و در نهایت بتوان نسبت به راه اندازی آن اقدام نمود. به جهت انتخاب و خرید استخر ایزی ست گرد اینتکس 61*244 تولید 2022 به نمایندگی سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

نوعگرد
ظرفيت آب1942 لیتر
قطر244 سانتی متر
ارتفاع61 سانتی متر
وزن5.6 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيهندارد
نوع پمپ-
درپوشندارد
زيراندازندارد
پمپ بادندارد
ساير ويژگی هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراهبسته تعميرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...