استخر ایزی ست

استخر پیش ساخته ایزی ست 76*366 گرد اینتکس

از {{model.count}}

Intex 28130

تعداد
نوع
5,600,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ایزی ست 76*366 گرد اینتکس از سری محصولات کمجا و مسافرتی است که امکان داشتن بهترین تفریحات آبی در فصول گرم سال را مهیا می کند و می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن در طی سال های زیاد بهره برداری کرد. استخر پیش ساخته مد نظر با بدنه از قبل ساخته شده و آماده در اختیار افراد قرار می گیرد که تنها با یک پمپ باد و راه اندازی بخش بادی لبه محصول می توان محصول را راه اندازی کرد و استحکام مورد نیاز برای استفاده از محصول را ایجاد نمود. با باد شدن لبه بادی محصول دیواره ها نیز به صورت خودکار مستحکم می شوند و بالا می آیند و در نهایت برای استفاده و بهره برداری اماده می شوند. 

خرید استخر پیش ساخته ایزی ست 76*366 گرد اینتکس ارزاناین محصول بی نظیر که ساخت شرکت اینتکس است از نظر کیفیت در درجه بالایی قرار گرفته است که می تواند ضخامت و طول عمر داشته باشد. اما به جهت نصب آن بر روی سطوح بهتر است از زیر انداز برزنتی استفاده شود تا بخش کف ضخامت بیش تری پیدا کند و به راحتی آسیب نبیند. زیر انداز نیز به صورت جداگانه از فروشگاه خرید استخر ایزی ست تهیه می شود و قیمت مناسبی دارد. اما با خرید آن مزیت های زیادی ایجاد می شود و طول عمر بخش کف بدنه که حساس نیز می باشد تامین می گردد. با این وجود است که علاقه مندان به داشتن چنین محیطی می بایست نسبت به مراقبت از بدنه نیز اقدام نمایند و تمامی نکات مهم را رعایت کنند تا از استخر ایزی ست در طی سال های زیاد بهره برداری نمایند و لذت ببرند. این محصول فاقد بخش سخت و محکم می باشد و اسکلت ندارد اما استحکام زیادی از خود نشان می دهد و می توان با اطمینان کامل نسبت به خرید آن اقدام کرد. به جهت خرید آسان استخر پیش ساخته ایزی ست 76*366 گرد اینتکس با قیمت مناسب تنها می توان از طریق نمایندگی سنتر اینتکس اقدام کرد.

 نوعگرد
ظرفيت آب5621 لیتر
قطر366 سانتی متر
ارتفاع76 سانتی متر
وزن5.6 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيهندارد
نوع پمپ-
درپوشندارد
زيراندازندارد
پمپ بادندارد
ساير ويژگی هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراهبسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...