استخر ایزی ست

استخر ایزی ست 84*396 اینتکس بدون پمپ تصفیه

از {{model.count}}

Intex 28143

تعداد
نوع
6,100,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست 84*396 اینتکس بدون پمپ تصفیه بهترین گزینه برای ایجاد استخر تفریحات آبی است که قیمت مناسب و کیفیت بالا دارد و می توان از آن در طول سال های زیاد بهره برداری کرد. این محصول با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد برای تمامی رده های سنی کاربرد دارد و دارای سازگاری زیاد با فضای باز می باشد تا بتوان با خیالی آسوده از داشتن آن لذت برد و بهترین شرایط را نیز کسب کرد. استخر ایزی ست قابلیت راه اندازی آسان دارد و با داشتن یک پمپ باد مناسب راه اندازی می گردد به طوری که بخش لبه بادی بدنه باد می گردد و به صورت تدریجی و خودکار دیواره ها نیز راه اندازی می گردند. با این وجود است که نیازی به آموزش نیست و تمامی افراد در کم ترین زمان و به راحتی می توانند استخر ایزی ست را در محیط های مختلف راه اندازی نمایند.

خرید استخر ایزی ست 84*396 اینتکس بدون پمپ تصفیه جدید استخر ایزی ست ساخت شرکت اینتکس است که در این صورت می توان از نظر کیفیت و مرغوبیت بدنه اطمینان کامل را حاصل کرد و در نهایت توانست اوقات خوشی را در طی سال های زیاد به دست آورد. این محصول بی نظیر دارای محلی برای اتصال پمپ تصفیه آب می باشد که برای استفاده طولانی باید تهیه شود. چرا که وجود پمپ باد لازم است تا آب داخل بدنه به صورت مداوم در حال تصفیه باشد و بتوان شرایط دلخواهی را تجربه نمود. علاوه بر این موارد از بخش کف قابلیت تخلیه آب نیز دارد تا بتوان برای جمع آوری محصول نیز آب را به طور کامل خالی کرد و از شرایط بهره برداری نمود. استخر ایزی ست مد نظر قابلیت حمل و جا به جایی آسان نیز دارد و می توان از آن در مسافرت و گردش استفاده کرد و از داشتن آن لذت برد. کسانی که به دنبال انتخاب و خرید استخر ایزی ست 84*396 اینتکس بدون پمپ تصفیه می باشند می توانند از طریق سایت سنتر اینتکس اقدام به خرید نمایند.

نوعگرد
ظرفيت آب7290 ليتر
قطر396 سانتی متر
ارتفاع84 سانتی متر
وزن15.2 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيهندارد
نوع پمپ-
درپوشندارد
زيراندازندارد
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هاقابليت راه اندازی اتومایتک
دارای دریچه مخصوص تخلیه آب
قابل استفاده در فضای باز
قابلیت نصب انواع پمپ تصفیه
اقلام همراهدفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...