استخر ایزی ست

استخر ایزی ست بزرگ اینتکس 84*457 با پمپ تصفیه

از {{model.count}}

Intex 28158

تعداد
نوع
10,400,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست بزرگ اینتکس 84*457 با پمپ تصفیه یک محصول بزرگ و جادار برای داشتن تفریحات مهیج آبی است که برای داشتن آن نیاز به فضایی بزرگ می باشد تا به راحتی نصب شود و به آسانی نیز مورد بهره برداری قرار گیرد. استخر ایزی ست مد نظر ساختار گرد دارد و مورد پسند افرادی قرار می گیرد که به این رنگ علاقه دارند. در نتیجه طرفداران زیادی دارد و جزو محصولات پر فروش به حساب می آید. کسانی که تمایل به ایجاد محیط تفریحات آبی در باغ دارند می توانند با هزینه کم استخر ایزی ست مد نظر را مورد خریداری قرار دهند و از داشتن آن لذت ببرند و در هزینه ها صرفه جویی کنند. قیمت خرید این محصول در مقایسه با مزیت هایی که ارائه می دارد ناچیز است و طول عمر بالایی از خود نشان می دهد. به این ترتیب فروش بالایی دارد و جزو محصولات با طرفداران زیاد می باشد که با میزان توان مالی خود می توانند از این محصول بی نظیر لذت ببرند. 

خرید استخر ایزی ست بزرگ اینتکس 84*457 با پمپ تصفیه ارزانمحصول دارای امکان اتصال انواع پمپ تصفیه آب به بدنه می باشد که به همراه آن یک پمپ تصفیه آب نیز به افراد ارائه می گردد. همچنین دارای دریچه برای خروج آب از کف نیز است که برای تخلیه بدنه مشکلی وجود نداشته باشد. تامین آب داخل استخر ایزی ست نیز با شلنگ آب اتفاق می افتد. به این صورت که شلنگ آب تمامی آب مورد نیاز برای پر کردن بدنه را وارد آن می کند و برای استفاده آماده می سازد. در زمان نیاز به جمع آوری محصول و یا تمیز کردن بدنه نیز تنها می توان با تخلیه آب از دریچه تخلیه بدنه را خالی کرد و آماده جمع آوری نمود. بخش بادی محصول به وسیله پمپ باد مناسب باد می گردد و دیواره ها نیز به صورت خودکار استوار و محکم می شوند و در نهایت راه اندازی صورت می گیرد. به جهت خرید آسان استخر ایزی ست بزرگ اینتکس 84*457 با پمپ تصفیه به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

نوعگرد
ظرفيت آب9792 ليتر
قطر457 سانتی متر
ارتفاع84 سانتی متر
وزن22.5 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيهدارد
نوع پمپفیلتری
درپوشندارد
زيراندازندارد
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هاقابليت راه اندازی اتومایتک
دارای دریچه مخصوص تخلیه آب
قابل استفاده در فضای باز
قابلیت نصب انواع پمپ تصفیه
اقلام همراهدفترچه راهنما ، دفترچه آموزشی


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...