استخر ایزی ست

استخر ایزی ست گرد سه متری برزنتی

از {{model.count}}

intex 28122

تعداد
نوع
5,150,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست گرد سه متری برزنتی کمجا و مسافرتی برای استفاده در روز های گرم تابستان تولید شده است که از طراحی بی نظیر برخوردار می باشد و می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد. استخر ایزی ست دارای قابلیت راه اندازی آسان است تا افراد بتوانند در موقعیت های مختلف آن را مورد استفاده قرار دهند و در کم ترین زمان آن را مهیای استفاده کنند. این محصول ترکیبی از بدنه بادی با برزنتی می باشد که لبه های بادی و دیواره های برزنتی را تشکیل داده است و می توان محصولی با طول عمر بالا را ارائه دهد. در نتیجه طرفداران زیادی دارد که با کم ترین هزینه می توانند نسبت به داشتن بهترین موقعیت اقدام نمایند و از شرایط لذت ببرند.

خرید استخر ایزی ست گرد سه متری برزنتی جدید بدنه با وجود برزنتی بودن و ضخیم بودن همواره در معرض آسیب است که شامل سوراخ شدن و پارگی می شود و سلامت بدنه را به خطر می اندازد تا دیگر قابلیت استفاده شدن نداشته باشد. در این صورت با استفاده درست از محصول و مراقبت کردن از بدنه دارای طول عمر بالا می باشد و می توان از آن در طول سال های زیاد بهره برداری کرد و توانست ساعات خوشی را به تفریحات آبی پرداخت. در این محصول تمامی رده های سنی شرکت می کنند و قابلیت داشتن بهترین تفریحات آبی را دارند و می توانند با کم ترین هزینه چنین مزیتی را داشته باشند. جلوگیری از آسیب به بدنه ناشی از برخورد با اشیاء تیز و همچنین جلوگیری از برخورد حرارت و شعله به بدنه از جمله مهم ترین مواردی است که می بایست در زمان استفاده از محصول رعایت شود تا دچار مشکل نشده و بتوان با خیالی آسوده از آن در طول سال های زیاد بهره برداری کرد. انتخاب و خرید استخر ایزی ست گرد سه متری برزنتی تنها با مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می شود.

نوعگرد
ظرفيت آب3853 ليتر
قطر305 سانتی متر
ارتفاع76 سانتی متر
وزن4 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيهدارد
نوع پمپفیلتری
درپوشندارد
زيراندازندارد
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
قابلیت نصب پمپ تصفیه
اقلام همراهدفترچه راهنما ، بسته تعميرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...