استخر ایزی ست

استخر ایزی ست اینتکس 61*305 گرد

از {{model.count}}

intex 28116

تعداد
نوع
3,280,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست اینتکس 61*305 گرد کمجا و منحصر به فرد است و برای راه اندازی و استفاده از آن نیاز به فضای بزرگی نمی باشد. در این صورت افراد می توانند در حیاط های بزرگ منازل خود نیز از این استخر ایزی ست استفاده نمایند و بهترین موقعیت را کسب کنند. این محصول با قیمت ارزان ارائه می گردد تا کسانی که علاقه به داشتن تفریحات آبی دارند اما توان ایجاد استخر های بتنی را ندارند بتوانند خرید آن را انجام دهند و شرایط دلخواهی را به دست آورند. استخر ایزی ست محصولی کامل و از قبل ساخته شده است که تنها با باد کردن لبه بدنه راه اندازی می گردد و می توان به راحتی از آن در طول سال های زیاد استفاده کرد. 

خرید استخر ایزی ست اینتکس 61*305 گرد جدیداین محصول قابلیت اتصال پمپ تصفیه آب بر روی خود را نیز دارد که یکی از مزیت های مهم می باشد. چرا که با وجود پمپ تصفیه آب آب به صورت مداوم در حال گردش خواهد بود و تصفیه می شود و می تواند از بروز الودگی و کثیفی جلوگیری کند. گردش آب سبب می شود که از این محصول جهت ایجاد استخر پرورش ماهی نیز استفاده شود و افراد بتوانند ماهی های زیادی را پرورش دهند و در این صورت کسب و کاری کوچک را نیز تشکیل دهند. با این وجود است که مزیت های زیادی شامل این محصول می شود و به افراد جهت خرید آن توصیه می شود که به این صورت بتوانند اوقات خوشی را در فضای باز کسب کنند و بابت آن نیز هزینه کمی پرداخت نمایند. راه اندازی و جمع آوری استخر ایزی ست آسان است و در کم ترین زمان انجام می شود. در این صورت افراد می توانند آن را در مسافرت و گردش نیز با خود به همراه داشته باشند و در نهایت به بهره برداری از این محصول بی نظیر بپردازند. به جهت انتخاب و خرید آسان استخر ایزی ست اینتکس 61*305 گرد با قیمت استاندارد و مناسب تنها می توان به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمود.

نوعگرد
ظرفيت آب3077 ليتر
قطر305 سانتی متر
ارتفاع61 سانتی متر
وزن5 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف شمعی با PVC
پمپ تصفيهندارد
نوع پمپ-
درپوشندارد
زيراندازندارد
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
قابلیت نصب پمپ تصفیه
اقلام همراه بسته تعميرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...