استخر ایزی ست

استخر ایزی ست بدون پمپ تصفیه بست وی 66*244

از {{model.count}}

Bestway 57265

تعداد
نوع
4,700,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست بدون پمپ تصفیه بست وی 66*244 از سری محصولات باکیفیت و منحصر به فردی است که قابلیت استفاده در مکان های مختلف را دارد و می تواند بهترین و کاربردی ترین موقعیت را ایجاد سازد. استخر ایزی ست با قابلیت راه اندازی اسان توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و جزو اولین محصولاتی باشد که ترکیبی از بدنه برزنتی با لبه های بادی می باشد. در این صورت می توان بهترین موقعیت را کسب کرد و از داشتن آن لذت برد و توانست بهترین تفریحات آبی را رقم زد. با توجه به ابعاد این محصول می توان از آن به عنوان یک محصول کمجا نیز یاد کرد که دارای بدنه ای مقاوم نیز می باشد و قابلیت اجرا در مسافرت و گردش را نیز دارد.

 همچنین به راحتی حمل و جا به جا می شود و می توان از وجود آن در مکان های مختلف بهره برداری نمود. استخر ایزی ست در کم ترین زمان مهیا استفاده می شود و برای راه اندازی نیاز به پمپ باد دارد. پمپ باد به راحتی بخش بادی محصول را راه اندازی می کند و دیواره ها به صورت اتوماتیک راه اندازی می شوند و استحکام زیادی را به خود می گیرند و می توانند محیطی ایمن و استاندارد برای آبتنی باشد. بدنه در معرض آسیب های مختلف قرار دارد و به دلیل قابلیت اشتعال و امکان سوراخ شدن ممکن است دچار خرابی شود. به همین خاطر است که می توان گفت برای داشتن این محصول تنها با رعایت نکات ایمنی و حفظ طول عمر آن می توان در طی سال های زیاد محصول را مورد بهره برداری قرار داد و از آن نهایت استفاده های لازم را نیز به عمل آورد. این محصول در بخش بادی دارای حساسیت های بیش تر می باشد که باید از نزدیک شدن و برخورد اشیاء تیز به این قسمت خودداری شود تا سلامت محصول به خطر نیوفتد. علاقه مندان به داشتن استخر ایزی ست بدون پمپ تصفیه بست وی 66*244 می توانند محصول را از فروشگاه سنتر اینتکس سفارش دهند.

 نوعگرد
ظرفيت آب2100 ليتر
قطر244 سانتی متر
ارتفاع66 سانتی متر
وزن5.6 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف برزنتی با PVC
پمپ تصفيهندارد
نوع پمپ-
درپوشندارد
زيراندازندارد
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراه -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...