استخر ایزی ست

استخر ایزی ست بست وی 76*305 بدون پمپ تصفیه

از {{model.count}}

Bestway 57266

تعداد
نوع
5,700,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست بست وی 76*305 بدون پمپ تصفیه محصولی کمجا و کاربردی است که در حیاط خانه نیز قابلیت اجرا دارد و همچنین می توان آن را در مسافرت و گردش نیز با خود به همراه داشت. ابعاد محصول و بدنه آن در زمان راه اندازی نشده بسیار کم است و بسته بندی کوچک را ایجاد می کند تا به راحتی حمل و جا به جا شود و بتوان با خیالی آسوده از آن استفاده کرد. به همین خاطر در مسافرت و گردش فضای کمی را اشغال می کند و برای به همراه داشتن وسایل ضروری مشکلی وجود ندارد. در نتیجه با رسیدن به مکان مورد نظر تنها می توان با داشتن پمپ باد محصول را برای استفاده مهیا نمود. 

این محصول تشکیل شده از بخشی بادی و بخش برزنتی که در کنار هم شرایط تفریحات مهیج آبی و آبتنی را ایجاد می کند و می تواند افراد را بی نیاز از سایر تفریحات آبی سازد. همچنین بدنه ای با قطر کمجا دارد تا فضای کمی را اشغال کند و بتوان در محیط های کوچک نیز آن را مورد بهره برداری قرار داد. قسمت بادی محصول که لبه بدنه را تشکیل داده است دارای دریچه باد می باشد که پمپ باد به آن متصل می گردد. پمپ باد وظیفه تامین باد مورد نیاز برای راه اندازی محصول را دارد و می تواند به راحتی و در کم ترین زمان استخر ایزی ست را آماده استفاده سازد. در این صورت کسانی که به دنبال یک محصول با قابلیت راه اندازی آسان می باشند که دارای قیمت مناسب و کیفیت بالا نیز باشد و بتوان در مسافرت و گردش نیز آن را با خود به همراه داشته باشند می توانند این استخر ایزی ست با ابعاد مناسب و کمجا را مورد خریداری قرار دهند و در نهایت بهترین لحظات در فصول گرم سال را رقم بزنند. به جهت انتخاب و خرید آسان استخر ایزی ست بست وی 76*305 بدون پمپ تصفیه با کیفیت بالا و طول عمر زیاد و قیمت مناسب به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

 نوعگرد
ظرفيت آب3638 ليتر
قطر305 سانتي متر
ارتفاع76 سانتي متر
وزن9.5 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف برزنتی با PVC
پمپ تصفيهندارد
نوع پمپ-
درپوشندارد
زيراندازندارد
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراهدفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...