استخر ایزی ست

استخر ایزی ست بست وی 66*244 با پمپ تصفیه آب

از {{model.count}}

Bestway 57268

تعداد
نوع
5,600,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست بست وی 66*244 با پمپ تصفیه آب از سری محصولات کاربردی و باکیفیت است که دارای بدنه ای با خصوصیات منحصر به فرد می باشد تا به راحتی بتوان موقعیت داشتن بهترین تفریحات آبی را ایجاد نمود. این محصول کاربردی و منحصر به فرد دارای بدنه ای کمجا نیز می باشد که فضای کمی را اشغال می کند و می توان از آن در مسافرت و گردش نیز استفاده کرد. استخر ایزی ست با قابلیت راه اندازی آسان توانسته محبوبیت زیادی ایجاد کند و دارای ترکیبات بی نظیر با قابلیت داشتن طول عمر بالا باشد.

 به این ترتیب با پرداخت هزینه بابت خرید این محصول می توان بهترین اوقات را کسب کرد و در نهایت خریدی به صرفه را نیز به دست آورد. استخر ایزی ست دارای قابلیت راه اندازی آسان می باشد که با باد کردن بخش لبه محصول به صورت خودکار بدنه نیز راه اندازی می شود و استحکام کامل را به دست می آورد و می تواند برای استفاده در طی سال های زیاد آماده گردد. استخر ایزی ست برند و اصل می باشد که ساخت شرکت بست وی است که با بهترین مواد اولیه توانسته محصولی بی عیب و نقص را روانه بازار کند. این محصول دارای پمپ تصفیه آب می باشد که جزو مزیت های مهم آن است تا به صورت مداوم آب داخل بدنه تصفیه شود و بتوان با یکبار پر کردن بدنه برای مدت زمان طولانی از آب داخل آن استفاده و بهره برداری نمود و آبی عاری از آلودگی و کثیفی را کسب کرد. این محصول خاص و منحصر به فرد را می توان با قیمت مناسب تهیه کرد و بابت داشتن پمپ تصفیه آب نیز هزینه ای جداگانه پرداخت نکرد. در این صورت خریدی به صرفه می باشد که توانسته توجه عده زیادی را به خود جلب کند و محبوبیت داشته باشد و به عنوان یک محصول پر فروش در اختیار علاقه مندان قرار گیرد. خرید استخر ایزی ست بست وی 66*244 با پمپ تصفیه آب با توجه به کیفیت و کارایی تنها از فروشگاه سنتر اینتکس انجام می گیرد.

نوعگرد
ظرفيت آب2100 ليتر
قطر244 سانتی متر
ارتفاع66 سانتی متر
وزن8.3 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف برزنتی با PVC
پمپ تصفيهدارد
نوع پمپفیلتری
درپوشندارد
زيراندازندارد
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراه -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...