استخر ایزی ست

استخر ایزی ست طرح وال کودک

از {{model.count}}

intex 26102

تعداد
نوع
2,800,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست طرح وال کودک به جهت راحتی کودکان در فضای باز و داشتن بهترین تفریحات آبی ساخته شده است که بدنه ای بی نظیر با ساختاری زیبا و خاص دارد و توجه عده زیادی را به خود جلب می کند. استخر ایزی ست با قابلیت راه اندازی سریع و آسان در اختیار افراد است و می تواند در کم ترین زمان آماده استفاده شود. در این صورت کسانی که به دنبال مهیا کردن چنین محیطی در مسافرت و گردش می باشند می توانند در کم ترین زمان محصول را برای تفریحات آبی آماده سازند. طول عمر محصول و میزان سازگاری بدنه در فضای باز زیاد است اما برای جلوگیری از به خطر انداختن طول عمر محصول باید نکات مراقبتی در خصوص آن را رعایت کرد تا در نتیجه بتوان بهترین لحظات را در طی سال های زیاد کسب نمود. بدنه محصول قابلیت اشتعال دارد که در این صورت باید از نزدیک شدن به حرارت و شعله جلوگیری شود.

خرید استخر ایزی ست طرح وال کودک جدید با این موارد بدنه به سرعت واکنش می دهد و ممکن است آسیبی که ایجاد می شود قابلیت ترمیم شدن نداشته باشد. به این ترتیب در نزدیکی استخر ایزی ست مد نظر از ایجاد آتش جلوگیری نمایید تا بدنه ای سالم را داشته باشید. نکته بعدی جلوگیری از پارگی و سوراخ شدن بدنه می باشد. در اثر برخورد اشیاء تیز مانند شاخه درختان و یا عوامل دیگر بدنه دچار آسیب می شود و آب داخل آن به بیرون نشت داده می شود. برای جلوگیری از چنین مواردی باید قبل از نصب محصول بخش زیرین آن را با دقت مورد بررسی قرار داد تا عاری از اشیاء تیز باشد و بتوان با خیالی آسوده از محصول استفاده کرد. همچنین از نزدیک کردن وسایل تیز نیز به بدنه جلوگیری شود و در نهایت مشکلی برای آن ایجاد نگردد. برخی از آسیب ها به بدنه استخر ایزی ست قابلیت ترمیم شدن دارد که با داشتن چسب و وصله تعمیرات می توان آن را به راحتی آماده استفاده دوباره نمود. خرید استخر ایزی ست طرح وال کودک تنها با مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود.

نوعگرد ، ایزی ست
ظرفيت آب880 ليتر
قطر183 سانتی متر
ارتفاع51 سانتی متر
وزن3.5
جنس بدنهPVC برزنتی
پمپ تصفيه ندارد
نوع پمپ ندارد
درپوش ندارد
برچسب تعمیرات ندارد
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
دارای دریچه تخلیه آب
اقلام همراهدفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...