ماسک شنا

ماسک شنا فانتزی کودک مدل زرافه

از {{model.count}}

intex 55910

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ماسک شنا فانتزی کودک مدل زرافه گزینه ای مناسب برای رده سنی کودک می باشد که دارای طراحی فانتزی و جذاب است به طوری که تمامی کودکان تمایل لازم برای استفاده کردن از محصول را دارند. در نتیجه می توانند بدون هر گونه محدودیت نسبت به داشتن این محصول اقدام کنند و از وجود آن لذت ببرند. ماسک شنا دارای بدنه ای سبک و قابل حمل می باشد تا هم به راحتی بر روی صورت کودکان قرار گیرد و هم در زمان رفتن به مسافرت و گردش همراه افراد باشد. علاوه بر این موارد دارای بدنه ای ضد حساسیت است که توانایی استفاده طولانی مدت توسط کودکان را ایجاد می کند و مشکلی برای آن ها رخ نمی دهد. این محصول دارای قابلیت جلوگیری از نفوذ آب به داخل چشم و بینی می باشد که در زمان شنا لازم و ضروری است و می توان به راحتی از آن بهره برداری کرد.

خرید ماسک شنا فانتزی کودک مدل زرافه ارزان ماسک شنا قیمت مناسبی نیز دارد که افراد می توانند با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد خرید به صرفه ای داشته باشند و از داشتن آن لذت ببرند. این محصول دارای لنزی بزرگ از جنس پلی کربنات است که قابلیت دید واضح را ایجاد می کند و می تواند بدون ایجاد بخار در محیط آب گرم نیز استفاده شود. همچنین از نفوذ اشعه یو وی جلوگیری می کند و می توان به راحتی از آن بهره مند شد. ماسک شنا دارای بند تنظیم سایز نیز می باشد که کمک به قرار گیری ثابت بر روی صورت می کند و می تواند بدون مشکل و محدودیت برای رده سنی کودک استفاده شود. این محصول ابعاد کمجا دارد تا در کنار سایر وسایل مسافرتی قرار گیرد و فضای کمی را اشغال می کند و می توان با خیالی آسوده از آن بهره برداری کرد. به جهت انتخاب و خرید ماسک شنا فانتزی کودک مدل زرافه با قیمت مناسب و طول عمر بالا پیشنهاد می شود که به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه شود و محصول خریداری گردد.

نوع تفریحی
وزن 100 گرم
رده سنی 3 تا 8 سال
جنس لنز پلی کربنات
 جنس بدنه سیلیکون
 سایر ویژگی هاساخت شرکت اینتکس
مناسب برای آموزش شنا
دارای بند قابل تنظیم
بدون لاتکس و ضد حساسیت
وضوح دید بالا
طراحی شیک و زیبا
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...