ماسک شنا

ماسک شنا اصل اینتکس بالای 8 سال سبز

از {{model.count}}

intex 55916 green

تعداد
نوع
480,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ماسک شنا اصل اینتکس بالای 8 سال سبز به جهت ایجاد استاندارد های لازم در محیط های آبی ساخته شده است که از بدنه ای با کیفیت و مقاوم تشکیل شده است تا افراد بتوانند در محیط های آبی به بهترین شکل حضور داشته باشند. این محصول برای ایجاد دید کامل ساخته شده است و دارای مقاومت بالا در برابر اشعه یو وی می باشد و همچنین می تواند کشسانی زیادی از خود نشان دهد. به این صورت تمامی مزیت های لازم را دارد تا افراد بتوانند در محیط های آبی و به جهت شنا از آن استفاده کنند و بهترین موقعیت را داشته باشند. ماسک شنا برند و اصل می باشد و ساخت شرکت اینتکس است که می توان بدون هر گونه محدودیت آن را برای رده سنی کودک در نظر داشت و برای آن ها اوقات خوشی را ایجاد کرد. 

خرید ماسک شنا اصل اینتکس بالای 8 سال سبز ارزانلنز موجود در ساختار این محصول با داشتن قابلیت ضد بخار می تواند دید کامل در محیط های آبی ایجاد کند و در زمان حضور در آب گرم نیز مشکلی برای دید افراد ایجاد نسازد. به این ترتیب می توان بدون در نظر گرفتن محیط از آن استفاده کرد و بهترین شرایط را کسب نمود و توانست در طی سال های زیاد نیز از آن استفاده کرد. این محصول دارای رنگبندی متنوع می باشد که هر یک از علاقه مندان می توانند نسبت به انتخاب و خرید این محصول اقدام کنند و بتوانند ساعات خوشی را به وسیله آن سپری نمایند و در نهایت بتوانند با داشتن آن به شنا و غواصی بپردازند. رنگ بدنه ثابت و بدون تغییر است که در گذر زمان تغییر نمی کند و در محیط های آبی به آن پس داده نمی شود. از این رو رنگی ثابت و بدون تغییر دارد که می توان از داشتن آن بهره کافی را در طولانی مدت برد. به جهت انتخاب و خرید ماسک شنا اصل اینتکس بالای 8 سال سبز با قیمت مناسب و کیفیت بالا تنها می توان به فروشگاه اصلی سنتر اینتکس مراجعه کرد و خرید خود را نهایی نمود.

نوعلوازم غواصی
وزن200 گرم
رده سنیبالاتر از هشت سال
تولید برنداینتکس
جنس بندسیلیکون
سایر ویژگی هاجنس لنز پلی کربنات
بدون لاتکس
دارای پوشش ضد آب و آلودگی
مناسب برای غواصی و شنا
طراحی شیک و زیبا
قابلیت تنظیم بند ماسک
وضوح بالا در زیر آب
کیفیت ساخت عالی
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...