ماسک شنا

ماسک شنا آبی بالای 8 سال مدل Wave Rider

از {{model.count}}

intex 55978 Blue

تعداد
نوع
480,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ماسک شنا آبی بالای 8 سال مدل Wave Rider جدید ترین محصول برای حضور در محیط های آبی است که به جهت شنای حرفه ای برای کودکان و نوجوان نیز استفاده می شود و می توان با در نظر گرفتن مزیت های زیاد از داشتن آن لذت برد. این محصول که دارای رنگبندی متنوع می باشد به دلیل داشتن رنگ های فانتزی برای افراد زیبایی زیادی را ایجاد می کند و در نظر آن ها بهترین و خاص ترین محصولی باشد که می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد.

خرید ماسک شنا آبی بالای 8 سال مدل Wave Rider ارزان این محصول در نهایت کیفیت ساخته شده است و از بدنه ای بدون لاتکس تشکیل شده است که می توان با در نظر داشتن سازگاری های زیاد از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد و در زمان رفتن به مسافرت و گردش نیز آن را مورد بهره برداری قرار داد. به این ترتیب می توان با قیمت مناسب آن را خریداری کرد و توانست بهترین موقعیت را کسب کرد و در نهایت اوقات خوشی را برای خود رقم زد. این محصول دارای لنز ضد بخار می باشد و ایجاد دید کامل می کند و می توان در محیط های آبی به اطراف تسلط کامل داشت و از شرایط لذت برد. ماسک شنا دارای رنگ آبی است که مورد توجه عده زیادی از افراد قرار گرفته است که برای کودکان و نوجوانان خرید آن را انجام می دهند و می توانند استاندارد ترین حالت ممکن را برای آن ها ایجاد سازند. ماسک شنا دارای قیمت مناسب است تا تمامی کسانی که تمایل به داشتن آن دارند بتوانند خرید آن را داشته باشند و هزینه کمی بابت آن پرداخت نمایند. این محصول با داشتن بند تنظیم سایز برای این رده سنی مناسب می گردد و به راحتی اندازه گیری می شود تا بر روی صورت بدون حرکت و به صورت ثابت مورد استفاده و بهره برداری قرار گیرد. چنانچه قصد خرید ماسک شنا آبی بالای 8 سال مدل Wave Rider را دارید به فروشگاه سنتر اینتکس به صورت حضوری و یا غیر حضوری مراجعه نمایید.

نوعلوازم غواصی
وزن220 گرم
رده سنیبالاتر از هشت سال
تولید برنداینتکس
جنس بندسیلیکون
سایر ویژگی هاجنس لنز پلی کربنات
بدون لاتکس
دارای پوشش ضد آب و آلودگی
مناسب برای غواصی و شنا
طراحی شیک و زیبا
قابلیت تنظیم بند ماسک
وضوح بالا در زیر آب
کیفیت ساخت عالی
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...