شناور شورتی بادی کودک

شناور بادی شورتی کودک یک تا دو سال گرد اینتکس

از {{model.count}}

intex 59574

تعداد
نوع
365,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی کودک یک تا دو سال گرد اینتکس تمامی مزیت های لازم جهت حضور کودکان در محیط های آبی را دارد و به دلیل داشتن بدنه استاندارد می تواند برای مدت زمان طولانی در محیط های آبی حضور داشته باشد و مورد استفاده قرار گیرد. این شناور بادی دارای قیمت مناسب نیز می باشد تا کسانی که به دنبال خرید این محصول هستند با خیالی آسوده توان خرید آن را داشته باشند و برای فرزندان خود شرایط دلخواه و مهیجی را ایجاد سازند. این شناور بادی مدل شورتی طراحی شده است که در مرکز خود دارای دو حفره جهت قرار دادن پا می باشد و می توان به راحتی در سطح آب حضور پیدا کنند. 

خرید شناور بادی شورتی کودک یک تا دو سال گرد اینتکس ارزاناین شرایط برای جلوگیری از فرو رفتن کودکان به داخل آب است و استحکام زیادی را ایجاد می کند و می تواند با طول عمر بالا و استاندارد های لازم شرایط را برای حضور در محیط های آبی مهیا سازد و کودکان در رده سنی یک تا دو سال را مشغول و سرگرم کند. در ساختار محصول تکیه گاه بادی و کوچکی قرار گرفته است تا حضور کودکان در داخل شناور بادی را آسان کند و بتوانند بدون مشکل در داخل این محصول قرار گیرند. وجود تکیه گاه بادی کمر را در موقعیت استاندارد قرار می دهد و می تواند تعادل بیش تری ایجاد کند و این تعادل را برای مدت زمان طولانی حفظ می کند. علاوه بر این موارد محصول مورد نظر ضخامت زیادی دارد و با حضور در محیط های آبی صدمه پیدا نمی کند. به شرط آن که بدنه را از بروز آسیب و خرابی در امان نگه دارید و از ایجاد سوراخ بر روی آن خودداری نمایید. به جهت انتخاب و خرید شناور بادی شورتی کودک یک تا دو سال گرد اینتکس با کیفیت بالا و قیمت مناسب تنها مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس لازم است که با بررسی تمامی محصولات که برند و اصل می باشد می توان نسبت به انتخاب گزینه نهایی اقدام کرد.

 نوع تفریحی
 قطر 67 سانتی متر
 برند اینتکس
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه PVC
 تعداد دستگیره-
 تحمل وزن 20 کیلوگرم
 پمپ-
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هامناسب کودکان یک تا دو سال
قابلیت راه اندازی آسان
دارای تکیه گاه بادی
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...