شناور شورتی بادی کودک

شناور بادی شورتی بچگانه مدل قارچ

از {{model.count}}

intex 56574

تعداد
نوع
560,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی بچگانه مدل قارچ بهترین محصول برای تفریحات آبی کودکان زیر دو سال می باشد که از بالاترین میزان درجه کیفی برخوردار است و می تواند استاندارد ترین حالت ممکن را داشته باشد. در نتیجه پر فروش و منحصر به فرد است و می تواند لذت داشتن تفریحات مهیج آبی برای کودکان را ایجاد کند. این محصول از بدنه ای ضخیم تشکیل شده است که در برابر آب مقاومت دارد و آب را به داخل خود نفوذ نمی دهد. در نتیجه حالت شناور و بی وزنی خود را خواهد داشت تا بتوان آن را به عنوان یک شناور بادی بر روی سطح آب در نظر گرفت. 

خرید شناور بادی شورتی بچگانه مدل قارچ ارزاناین محصول بی نظیر که ساخته شده توسط شرکت اینتکس است دارای رنگبندی جذاب نیز می باشد که رنگ بدنه به بیرون پس داده نمی شود و می تواند ظاهری بی عیب و نقص برای استفاده در طول عمر بالا باشد. از این رو ساختار محصول و رنگبندی و طراحی بی عیب و نقص آن سبب شده است که افراد به سمت خرید آن کشیده شوند و تمایل به داشتن آن داشته باشند تا فرزندان خود را در موقعیتی ایمن قرار دهند و مشکلی برای آن ها ایجاد نکنند. چرا که کودکان در رده سنی زیر دو سال دارای عدم تعادل می باشند و نمی توانند در داخل آب حضور داشته باشند و به سرعت به داخل آب فرو می روند. به همین خاطر والدین برای تفریح آن ها و همچنین حضور آن ها در کنار خود در زمان داشتن تفریحات آبی این محصول را خریداری می کنند و می توانند برای استفاده در طی سال های زیاد آن را در نظر داشته باشند و بتوانند بدون هر گونه محدودیت نسبت به خرید آن اقدام کنند. شناور بادی شورتی بچگانه از طرح قارچ تشکیل شده است که برای کودکان جذابیت دارد و می تواند فروش بالایی نیز داشته باشد. چنانچه به دنبال خرید آسان شناور بادی شورتی بچگانه مدل قارچ می باشید به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع تفریحی
 قطر 69 سانتی متر
 مناسب سنین 1 تا 2 سال
ضخامت لایه ها 0.25 میلی متر
 جنس بدنه وینیل
 وزن 630 گرم
 سازندهاینتکس
 تحمل وزن 15 کیلوگرم
 پمپ -
 سایر ویژگی هادارای سایبان سرخود
طراحی قارچ و زیبا
 اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...