شناور شورتی بادی کودک

شناور بادی شورتی کودک مدل لودر

از {{model.count}}

Intex 59586

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی کودک مدل لودر محصولی با قابلیت استفاده آسان برای کودکان زیر سه سال است که دارای طراحی زیبا و بی عیب و نقص می باشد و می تواند بهترین و کاربردی ترین شرایط را برای علاقه مندان رقم بزند. شناور بادی شورتی کودک دارای رنگبندی شاد و زیبا نیز بوده است که در این صورت افراد می توانند با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام نمایند و از وجود آن بهره برداری کنند. این محصول در بخش کف دارای دو حفره جهت قرار گیری پا می باشد که می تواند ایمنی کودکان را ایجاد کند تا به راحتی نیمی از بدن را در داخل آب قرار دهند و نیمی دیگر در سطح آب قرار گیرد. به این صورت دیگر به داخل آب فرو نمی روند و دارای تعادل در سطح آب می شوند و می توانند در طی سال های زیاد بهترین و کاربردی ترین شرایط را مهیا سازند. 

خرید شناور بادی شورتی کودک مدل لودر جدیدشناور بادی شورتی کودک مد نظر از طرح مورد علاقه کودکان تشکیل شده است که برای آن ها جذابیت دارد و رغبت بیش تری برای حضور در آب دارند و می توانند ساعات خوشی را داشته باشند. تفریحات آبی مورد علاقه عده زیادی از افراد است که شامل کودکان نیز می باشد که تمایل دارند در روز های آفتابی از ان بهره مند شوند تا شادابی و نشاط را با این تفریحات به دست آورند. به همین خاطر است که تولید شناور های بادی برای رده سنی زیر سه سال نیز انجام شده است تا شرایط حضور داشته باشند و بتوانند بدون محدودیت در محیط آب های آرام حضور داشته باشند. این محصول با داشتن وزن کم قابلیت حمل آسان دارد و می تواند در زمان رفتن به مکان های مختلف در کنار افراد باشد و فضای کمی را اشغال می کند. به این ترتیب در مسافرت و گردش قابلیت استفاده دارد و برای این رده سنی بهترین اوقات را ایجاد می سازد. چنانچه تمایل به خرید شناور بادی شورتی کودک مدل لودر دارید به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 86 سانتی متر
 عرض 58 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه PVC
 تعداد دستگیره-
 تحمل وزن 20 کیلوگرم
 پمپ-
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
قابلیت راه اندازی آسان
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...