شناور شورتی بادی کودک

شناور بادی شورتی طرح ماشین اینتکس

از {{model.count}}

intex 59586

تعداد
نوع
330,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی طرح ماشین اینتکس به جهت حضور کودکان کم سن بین یک تا دو سال ساخته شده است و با تولید محصول با جنس باکیفیت می توان از آن در طی سال های زیاد بهره برداری کرد. این شناور بادی از نوع شورتی است که میزان ایمنی لازم در زمان حضور بر روی سطح آب را دارد و می تواند بدون نیاز به سایر وسایل اضافه از آن در طول سال های زیاد استفاده کرد. شناور بادی مد نظر دارای رنگبندی زیبا و طراحی خاص و فانتزی می باشد که در محیط های آبی بدون پس دادن رنگ در اختیار افراد می باشد و می تواند تعادل لازم را داشته باشد.

خرید شناور بادی شورتی طرح ماشین اینتکس جدید تعادل و ایمنی در سطح آب های آرام سبب شده است که افراد بتوانند بدون هر گونه محدودیت محصول را در طی سال های زیاد استفاده کرد. در بخش مرکزی محصول دو حفره جهت قرار دادن پا ایجاد شده است که به این ترتیب نصف بدن کودکان در داخل آب قرار می گیرد و نصف دیگر در سطح آب می ماند تا تعادل برقرار شود و از فرو رفتن به داخل آب جلوگیری شود. به این ترتیب موقعیت به وجود آمده بهترین شرایط برای رده سنی یک تا دو سال می باشد و دارای استاندارد های لازم است. به طوری که می توان به راحتی و با خیالی آسوده از آن برای حضور کودکان در محیط های آبی و در کنار والدین استفاده کرد. شناور بادی شورتی مد نظر بدون پس دادن رنگ می باشد و تا زمانی که بدنه دچار سوراخ و پارگی نشود می تواند تعادل لازم را داشته باشد و از فرو رفتن به داخل آب جلوگیری می کند. در نتیجه بدنه ای با ضخامت زیاد و با طول عمر بالا دارد که با مراقبت کردن از آن در برابر عوامل مشکل ساز می توان محصول را برای استفاده در طی سال های زیاد انتخاب کرد. به جهت خرید آسان شناور بادی شورتی طرح ماشین اینتکس با قیمت مناسب و طول عمر بالا تنها می توان به فروشگاه اصلی سنتر اینتکس مراجعه نمود.

 نوع تفریحی
 طول 84 سانتی متر
 عرض 58 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه PVC
 تعداد دستگیره-
 تحمل وزن 20 کیلوگرم
 پمپ-
سنین مورد استفاده1 تا 2 سال
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
قابلیت راه اندازی آسان
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...