شناور شورتی بادی کودک

شناور بادی شورتی کودک اصل اینتکس

از {{model.count}}

Intex 56587

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی کودک اصل اینتکس کاربردی ترین محصولی است که جهت حضور کودکان در سطح آب انتخاب می شود و تنها محصولی می باشد که برای رده سنی یک تا دو سال ساخته شده است. این محصول دلخواه دارای قیمت مناسب می باشد و کیفیت بالا را نیز شامل شده است. به این ترتیب می توان بدون هر گونه محدودیت نسبت به داشتن آن اقدام کرد و از آن در طی سال های زیاد بهره برداری نمود. 

خرید شناور بادی شورتی کودک اصل اینتکس ارزانشناور بادی مد نظر دارای بخشی منعطف در مرکز خود می باشد که دو حفره نیز بر روی آن واقع شده است که در واقع محل قرار گیری پا می باشد. به این ترتیب کودکان می توانند خود را به راحتی در سطح آب حفظ کنند و به داخل آن فرو نروند و در محیطی ایمن و شرایطی استاندارد به تفریحات آبی بپردازند. از این رو گزینه ای مناسب است تا کودکان نیز در کنار والدین خود در محیط های آبی حضور داشته باشند و شرایط خوبی را کسب کنند و بتوانند در بهترین مواقع تمامی موقعیت استاندارد های لازم را داشته باشند. شناور بادی شورتی کودک ساخته شده توسط شرکت اینتکس است که اصل و اورجینال می باشد و می تواند با داشتن سازگاری های زیاد برای افراد موقعیت دلخواهی را ایجاد نماید. همچنین رنگبندی و طراحی زیبا و جذاب دارد که توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و جزو برترین نمونه از محصولات بادی باشد. با این وجود است که فروش بالایی دارد و افراد زیادی به سمت خرید آن کشیده می شوند و می توانند با قیمت مناسب محصول را با شرایط دلخواه تهیه نمایند. این محصول دارای نشیمن مناسب و تکیه گاه بادی کوچک است تا کودکان ستون فقرات خود را ثابت نگه دارند و کنترل آن ها در محیط های آبی راحت تر شود. به جهت انتخاب و خرید شناور بادی شورتی کودک اصل اینتکس با قیمت مناسب و کیفیت بالا به نمایندگی سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

نوع تفریحی
 طول 79 سانتی متر
 عرض 79 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 وزن 612 گرم
 سازنده اینتکس
 پمپندارد
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هامناسب کودکان یک تا دو سال
رنگ زرد
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...