شناور شورتی بادی کودک

شناور بادی شورتی کودک مدل ماشین پلیس

از {{model.count}}

intex 59586 police

تعداد
نوع
330,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی کودک مدل ماشین پلیس جزو محبوب ترین محصولات بادی برای رده سنی کودک است که از ساختار شورتی برخوردار می باشد تا تمامی کسانی که مخاطبان محصول می باشند با خیالی آسوده قادر به بهره برداری از محصول شوند و بتوانند ساعات خوشی را سپری کنند. این محصول بی نظیر ساخت شرکت اینتکس است که در ساخت آن از بهترین مواد اولیه به کار گرفته شده است تا دارای بدنه ای ضخیم باشد و بتوان از آن در طی سال های زیاد بهره برداری کرد. تا زمانی که بدنه تحت تاثیر  عوامل محیطی دچار پارگی و سوراخ شدگی نشود می توان آن را در طی سال های زیاد استفاده کرد. اما چنانچه دچار مشکل شود نمی توان از آن استفاده کرد و مشکلات مختلف را در پی دارد.

خرید شناور بادی شورتی کودک مدل ماشین پلیس جدید این بدنه آسیب دیده باد داخل خود را به بیرون نشت می دهد و سبب نفوذ آب به داخل بدنه می گردد و در این صورت به داخل آب فرو می رود و نمی تواند تعادل لازم را داشته باشد. به این ترتیب گزینه ای مناسب برای حضور کودکان در رده سنی یک تا دو سال در محیط های آبی می باشد که با وجود حفره برای قرار دادن پا در ساختار محصول می تواند تمامی استاندارد های لازم را ایجاد کند و برای افراد شرایط خوبی را مهیا سازد. این محصول با برخورد اشیاء تیز دچار مشکل می شود و ایجاد سوراخ می کند. در این صورت کسانی که به دنبال یک محصول ایمن برای حضور کودکان در محیط های آبی می باشند می توانند از این محصول استقبال کنند که هم دارای ایمنی می باشد و هم از کیفیت بالا برخوردار است که با قیمت مناسب ارائه گردیده است و می توان آن را به راحتی مورد خریداری قرار داد. چنانچه علاقه مند به انتخاب و خرید شناور بادی شورتی کودک مدل ماشین پلیس می باشید که برای فرزندان خود ایجاد تفریحات مهیج آبی کنید به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کرده و محصول را سفارش دهید.

 نوع تفریحی
 طول 74 سانتی متر
 عرض 58 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه PVC
 تعداد دستگیره-
 تحمل وزن 20 کیلوگرم
 پمپ-
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
قابلیت راه اندازی آسان
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...