شناور شورتی بادی کودک

شناور بادی شورتی بچگانه مدل یونیکورن

از {{model.count}}

intex 59570

تعداد
نوع
585,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی بچگانه مدل یونیکورن از سری محصولات جذاب برای رده سنی کودک می باشد که با طرح مورد علاقه آن ها تولید شده است و برای بهره مندی از یک روز آفتابی در نظر گرفته می شود. این محصول دلخواه که از قیمت مناسب نیز برخوردار می باشد دارای بدنه ای ضخیم است که از قابلیت غیر قابل نفوذ بودن برخوردار می باشد. به طوری که آب را به داخل بدنه وارد نمی کند و از نفوذ آن نیز جلوگیری می سازد. به این ترتیب پر فروش و منحصر به فرد است و توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند. این محصول از طرح یونیکورن یا اسب تک شاخ تشکیل شده است که برای تمامی کودکان جذابیت دارد و محبوبیت دارد و از این رو فروش بالایی را خواهد داشت.

خرید شناور بادی شورتی بچگانه مدل یونیکورن ارزان علاوه بر این موارد محصولی کمجا و مسافرتی نیز می باشد که به راحتی حمل و جا به جا می شود و با رسیدن به مکان مورد نظر می توان نسبت به راه اندازی آن اقدام کرد و از وجود آن بهره مند شد. شناور بادی شورتی مد نظر را می توان به عنوان یک محصول مناسب برای شنای کودکان در نظر داشت که ایجاد تعادل لازم در محیط های آبی می کند و از فرو رفتن آن ها به داخل آب جلوگیری می سازد. به این صورت تمامی کسانی که به دنبال انتخاب و خرید این محصول می باشند می توانند فرزندان خود را در سطح آب با ایمنی کامل نگه دارند تا آموزش شنا ببیند و در صورت کم سن بودن قادر به حضور در کنار والدین باشند و لحظات خوشی را سپری کنند. این محصول دارای بدنه ای با رنگ های متنوع می باشد که دچار پس دادن رنگ نمی شود و می تواند با ظاهری ثابت و بدون تغییر برای استفاده در طی سال های زیاد انتخاب شود و نسبت به خرید آن اقدام کرد. چنانچه تمایل به خرید شناور بادی شورتی بچگانه مدل یونیکورن دارید از طریق فروشگاه سنتر اینتکس خرید خود را ثبت نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 81 سانتی متر
 عرض 58 سانتی متر
 ارتفاع 40 سانتی متر
 وزن 1.5 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو جای مخصوص قرار دادن پا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...