شناور شورتی بادی کودک

شناور بادی شورتی بچگانه مدل اردک

از {{model.count}}

Duck Swim Ring

تعداد
نوع
330,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی بچگانه مدل اردک به دلیل داشتن طراحی بی عیب و نقص و خاصی که دارد مورد توجه عده زیادی از افراد قرار گرفته است که به وسیله آن می توانند ساعات خوشی را کسب کنند و از داشتن آن نیز لذت ببرند. مخاطبان اصلی این محصول کودکان می باشند که دارای عدم تعادل در زمان قرار گیری در محیط های آبی هستند و نمی توانند در سطح آب قرار گرفته و به داخل آن فرو نروند. به این ترتیب در مرکز بدنه دارای دو حفره می باشد که در واقع محل قرار گیری پاها است و در این صورت سبب قرار گیری نیمی از بدن در داخل آب و نیمی دیگر بر روی سطح آب می شود و از فرو رفتن آن ها جلوگیری می کند. این محصول از مزیت های زیادی برخوردار می باشد که شامل کیفیت و کارایی زیاد بوده است و به جهت داشتن بدنه ضخیم برای استفاده درطی سال های زیاد کاربرد دارد. 

خرید شناور بادی شورتی بچگانه مدل اردک ارزاناز آن جایی که محصول وزن کم و بدنه توخالی دارد در سطح آب قرار می گیرد و می تواند کودکان را نیز بر روی خود قرار دهد و تعادل زیادی را داشته باشد. به طوری که در طی ساعات طولانی بتوانند بازی و تفریحات آبی داشته باشند. این شناور بادی با ساختار شورتی با طرح اردک تولید شده است که توجه کودکان را به خود جلب می کند و با داشتن رنگبندی جذاب و طرح های چاپی بر روی بدنه می تواند ساختاری بی عیب و نقص را ایجاد سازد و برای افراد در مسافرت و گردش استفاده شود. بسته بندی این محصول کوچک و کمجا است که حمل آن اسان می گردد و می توانند برای استفاده به مکان های مختلف هدایت کنند. این نمونه از محصولات بادی با بدنه خالی از باد حمل می شوند و با رسیدن به مکان مورد نظر به وسیله پمپ باد مناسب راه اندازی شده و استفاده می شوند. به جهت خرید آسان شناور بادی شورتی بچگانه مدل اردک با قیمت مناسب از طریق نمایندگی سنتر اینتکس اقدام کنید.

نوعخانگی
 تحمل وزن 40 کیلو گرم
 طول 70 سانتی متر
 عرض 50 سانتی متر
 وزن 100 گرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ-
 نوع پمپ-
نوع مبلیک نفره کودک
سایر ویژگی هامناسب کودکان
قابلیت راه اندازی آسان
اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...