شناور شورتی بادی کودک

تیوپ شنا بادی شورتی بچگانه مدل تنبل

از {{model.count}}

intex 59570 Sloth

تعداد
نوع
540,000
450,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تیوپ شنا بادی شورتی بچگانه مدل تنبل به دلیل داشتن طراحی استاندارد و حرفه ای توانسته جزو محبوب ترین و پر فروش ترین محصولات بادی باشد که برای رده سنی کودک انتخاب می شود و می توان با خرید آن بهترین اوقات را برای کودکان رقم زد. این محصول از فرو رفتن کودکان به داخل آب جلوگیری می کند و سبب داشتن تعادل در سطح آب می شود و می تواند استاندارد ترین حالت ممکن برای کسانی باشد که تمایل به حضور فرزند خود در داخل آب دارند. در ساختار محصول محلی برای قرار دادن پا وجود دارد که می تواند نیمی از بدن کودکان را در سطح آب نگه دارد و در واقع تعادل لازم جهت ماندن در سطح آب را ایجاد می کند. به این ترتیب می توان به راحتی آن را انتخاب و خریداری کرد و از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد تا در نهایت بتوان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن در مسافرت و گردش بهره برداری کرد. 

خرید تیوپ شنا بادی شورتی بچگانه مدل تنبل ارزانبه دلیل ابعاد کوچک و کمجای این محصول می توان آن را در مسافرت و گردش به راحتی به همراه داشت و در زمان رسیدن به محل مورد نظر نسبت به راه اندازی آن به وسیله پمپ باد اقدام کرد. پمپ باد به راحتی به دریچه موجود در بدنه متصل می شود و با تولید باد و ورود آن به داخل محصول بادی آن را راه اندازی می کند. این کار در کم ترین زمان انجام می شود تا به سرعت محصول برای استفاده مهیا باشد. این محصول به دلیل توخالی بودن در معرض آسیب می باشد و به همین خاطر می بایست از برخورد شیء تیز به بدنه جلوگیری کرد تا شاهد پارگی و سوراخ شدگی نبود و توانست سال های زیاد از داشتن آن لذت برد. کسانی که به دنبال انتخاب و خرید تیوپ شنا بادی شورتی بچگانه مدل تنبل می باشند که با قیمت مناسب موجود است می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کنند.

 نوع تفریحی
 طول 71 سانتی متر
 عرض 58 سانتی متر
 ارتفاع 40 سانتی متر
 وزن 1.5 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو جای مخصوص قرار دادن پا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...