شناور شورتی بادی کودک

شناور بادی شورتی دو رنگ کودک

از {{model.count}}

Intex 56588

تعداد
نوع
800,000
650,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی دو رنگ کودک سری جدیدی از شناور های بادی است که برای رده سنی کودک ساخته شده است و سبب ایجاد تعادل در سطح آب های آرام می شود. به طوری که می توان در زمان آموزش شنا نیز از این محصول برخوردار بود و برای افراد بهترین موقعیت را ایجاد کرد. این شناور بادی دارای طراحی خاص می باشد و در مرکز خود دارای دو حفره جهت قرار گیری پا بوده است. به این ترتیب کودکان می توانند استاندارد ترین حالت ممکن خود را داشته باشند و از این شرایط لذت ببرند و در نهایت پاها را در داخل این قسمت قرار دهند تا بدن به داخل آب فرو نرود و بتوان تعادل لازم را داشت. 

خرید شناور بادی شورتی دو رنگ کودک جدیدشناور بادی مد نظر دارای طراحی دو رنگ می باشد که زیبایی ظاهری دارد و توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است. به طوری که در بین محصولات مشابه پر فروش و محبوب است و می تواند لذت حضور در محیط های آبی را برای کودکان ایجاد سازد. شناور بادی مد نظر وزن کمی دارد و در حالت خالی بودن از باد به صورت تاشو در می آید و فضای کمی را اشغال می کند و مناسب ترین شرایط برای به همراه داشتن در مسافرت و گردش را نیز دارد. در نتیجه می توان به بهترین شکل از آن استفاده کرد و برای کودکان لذت حضور در محیط های آبی به صورت ایمن و استاندارد را ایجاد کرد. شناور بادی مد نظر دارای بدنه ای ضخیم و غیر قابل نفوذ است که آب به داخل آن نفوذ نمی کند و وزن کمی دارد و در نهایت قابلیت قرار گیری بر روی سطح آب را نیز دارد. به این ترتیب کسانی که قصد مهیا کردن شرایط تفریحات آبی برای کودکان را دارند می توانند این محصول را مد نظر قرار دهند و با ظاهری زیبا آن را داشته باشند. چنانچه به دنبال انتخاب و خرید شناور بادی شورتی دو رنگ کودک با قیمت مناسب می باشید به نمایندگی مرکزی سنتر اینتکس مراجعه کنید.

نوع تفریحی
 طول 76 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 وزن 0.5 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ -
نوع پمپ -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو جای مخصوص قرار دادن پا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
مناسب برای 1-2 سال
 اقلام همراه-------------


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...