شناور شورتی بادی کودک

شناور بادی شورتی کودک مدل گاو

از {{model.count}}

Bestway 34058 cow

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی کودک مدل گاو بدنه ای ضخیم را دارا می باشد که قابلیت داشتن مقاومت در برابر عوامل مختلف را دارد و می تواند رضایت مخاطب را شامل شود. این محصول از آن جایی که برای ایجاد ایمنی در کودکان یک تا دو سال ساخته شده است دارای وزن کم می باشد و قابلیت حمل در مسافرت و گردش را دارد. در نتیجه می توان به صورت تاشو آن را به همراه داشت تا با رسیدن به مکان مورد نظر نسبت به راه اندازی محصول به وسیله پمپ باد اقدام کرد. شناور بادی شورتی کودک تنها برای رده سنی کودک ساخته شده است تا ایمنی آن ها برقرار باشد و در محیط های آبی دارای تعادل لازم باشند. به این ترتیب بدن بر روی سطح آب قرار می گیرد و از فرو رفتن افراد به داخل آب جلوگیری می شود و می تواند استاندارد های لازم را داشته باشد. 

خرید شناور بادی شورتی کودک مدل گاو جدیدشناور بادی شورتی کودک دارای طرح جذاب و فانتزی می باشد که می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد و کودکان را خشنود نمود تا با رضایت کامل در محیط های آبی حضور داشته باشند و از این حضور لذت ببرند. بدنه در اثر برخورد اشیاء تیز دچار سوراخ شدگی می شود و پارگی ایجاد می گردد. به این ترتیب باید نسبت به مراقبت کردن از بدنه نیز اقدام نمود تا دچار خرابی نشود و بتوان از آن در طی سال های زیاد بهره برداری کرد و بهترین موقعیت را از آن کسب کرد. این محصول بی نظیر که ساخت شرکت اینتکس است تمامی استاندارد های لازم برای حضور کودکان در محیط های آبی را دارد و می تواند بهترین لحظات را برای آن ها ایجاد سازد. با این وجود است که فروش بالایی دارد و جزو محبوب ترین محصولات بادی برای شرکت در محیط های آبی می باشد تا کودکان به همراه والدین خود به تفریحات آبی مشغول شوند. انتخاب و خرید شناور بادی شورتی کودک مدل گاو تنها با مراجعه به سایت سنتر اینتکس انجام می شود.

 نوع تفریحی
 طول 81 سانتی متر
 عرض 56 سانتی متر
 ضخامت بدنه0.25 میلی متر
 وزن 0.3 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو جای مخصوص قرار دادن پا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...