شناور شورتی بادی کودک

شناور بادی شورتی کودک مدل پنگوئن

از {{model.count}}

intex 59570 Penguin

تعداد
نوع
540,000
490,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی کودک مدل پنگوئن با قابلیت استفاده رده سنی یک تا دو سال توانسته برای آن ها ایجاد ایمنی در سطح آب های آرام کند تا دچار مشکل نشوند و بتوانند در چنین محیطی بدون هر گونه محدودیت حضور داشته باشند و از شرایط لذت ببرند. این رده سنی توانایی حضور در محیط های آبی را ندارند به همین خاطر برای داشتن تفریحات آبی در کنار والدین و سرگرم کردن آن ها در فصول گرم سال از شناور بادی شورتی کودک استفاده می شود که در بخش مرکزی خود دارای دو حفره است. این دو حفره محلی برای قرار دادن پاها می باشد و به راحتی صورت می گیرد و می تواند کودکان را بر روی سطح آب حفظ کند تا به داخل آب فرو نروند.

قیمت خرید شناور بادی شورتی کودک مدل پنگوئن باکیفیت شناور بادی شورتی برای رده سنی کودک دارای طراحی فانتزی و بی نظیر است که توجه عده زیادی را به خود جلب می کند و می تواند بدون هر گونه محدودیت سبب ایجاد موقعیت استاندارد و ایمن برای رده سنی کودک شود. شناور بادی مد نظر را می توان به راحتی در زمان رفتن به مسافرت و گردش با خود به همراه داشت. چرا که بدنه ای تاشو و کمجا دارد و بسته بندی کوچک را شامل می شود. به این ترتیب فضای کمی را اشغال می کند و می تواند بدون مشکل برای کودکان در زمان حضور در محیط آب های آرام کاربرد داشته باشد. این محصول بی نظیر با بدنه ای ضخیم و باکیفیت در اختیار افراد است که توانایی ایجاد شرایط دلخواه را دارد و می تواند موجب ایمنی آن ها شود. به این صورت که نیمی از بدن در داخل آب قرار می گیرد و نیمی دیگر در سطح آب باقی می ماند و از فرو رفتن آن ها به داخل آب جلوگیری می شود. به این ترتیب گزینه ای دلخواه است که بدون ایجاد حساسیت و یا پس دادن رنگ به محیط استفاده می شود. به جهت خرید شناور بادی شورتی کودک مدل پنگوئن با قیمت مناسب و کیفیت بالا تنها می توان از طریق نمایندگی سنتر اینتکس اقدام کرد.

 نوع تفریحی
 طول 76 سانتی متر
 عرض 58 سانتی متر
 ضخامت بدنه0.25 میلی متر
 وزن 0.5 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو جای مخصوص قرار دادن پا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...