شناور شورتی بادی کودک

شناور بادی شورتی کودک مدل خرس

از {{model.count}}

Bestway 34058 Bear

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی کودک مدل خرس از سری محصولات تولید شده توسط شرکت اینتکس است که دارای کیفیت بالا می باشد و می توان با خیالی آسوده آن را مورد استفاده رده سنی کودک قرار داد. این شناور بادی مدل شورتی طراحی شده است تا این رده سنی بتوانند تعادل لازم جهت حضور در محیط های آبی را داشته باشند و دچار مشکل و دشواری نشوند. در نتیجه گزینه ای دلخواه خواهد بود که با قیمت مناسب ارائه شده است و می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد. 

خرید شناور بادی شورتی کودک مدل خرس ارزانتوانایی خرید محصول با توجه به قیمت مناسبی که دارد برای تمامی علاقه مندان موجود است و برای روز های گرم تابستان تهیه می شود. شناور بادی شورتی کودک دارای طراحی فانتزی و زیبا می باشد که توجه کودکان را به خود جلب می کند و به عنوان هدیه برای آن ها نیز خریداری می گردد. این محصول دارای ضخامت در بدنه است و از آن جایی که توخالی می باشد می تواند بر روی سطح آب قرار گیرد و تعادل داشته باشد. در صورت ایجاد سوراخ و پارگی باد داخل آن به بیرون نشت داده می شود و تعادل بر هم می خورد و محصول به داخل آب فرو می رود. به همین خاطر است که ایجاد ایمنی برای کودکان یک تا دو سال می کند و می تواند سازگاری های لازم را داشته باشد. بدنه با برخورد اشیاء تیز دچار آسیب می شود که با مراقبت از بدنه در این صورت می توان سلامت آن را تامین نمود و طول عمر آن را نیز به خطر نینداخت. کیفیت و کارایی این شناور بادی به گونه ای است که فروش بالا دارد و برای استفاده در طی سال های زیاد انتخاب می شود و می توان با خرید آن بهترین و خاص ترین شرایط را تجربه کرد و ساعات خوشی را سپری نمود. چنانچه به دنبال انتخاب و خرید شناور بادی شورتی کودک مدل خرس می باشید به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید تا محصول را از دسته بندی شناور بادی شورتی کودک سفارش دهید.

 نوع تفریحی
 طول 81 سانتی متر
 عرض 56 سانتی متر
 ضخامت بدنه0.25 میلی متر
 وزن 0.3 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو جای مخصوص قرار دادن پا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...