شناور شورتی بادی کودک

شناور بادی شورتی کودک مدل تنبل

از {{model.count}}

Bestway 34058 Sloths

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی کودک مدل تنبل از سری موارد مناسب و پر فروش جهت حضور کودکان در محیط های آبی است که با ضخامت زیاد ساخته شده است و توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و جزو باکیفیت ترین گزینه ها به حساب می آید. به این ترتیب افراد می توانند با خیالی آسوده از داشتن آن لذت ببرند و محصول را در زمان مسافرت و گردش با خود به همراه داشته باشند. این محصول از بدنه ای با رنگبندی متنوع تشکیل شده است که زیبایی زیادی را ایجاد می کند و جذابیت محصول را شامل می شود. به همین خاطر است که می توان در نظر کودکان جذاب ترین محصول به حساب بیاید و برای آن ها گزینه ای دلخواه باشد.

خرید شناور بادی شورتی کودک مدل تنبل جدید شناور بادی روی آب به صورت شورتی طراحی شده است و دارای دو حفره جهت قرار دادن پا بر روی بدنه خود می باشد. به همین خاطر کودکان ایمنی خود را خواهند داشت و دارای تعادل می شوند و می توانند این تعادل را برای مدت زمان طولانی داشته باشند. برهم خوردن تعادل در این محصول بادی تنها با سوراخ شدن بدنه اتفاق می افتد که ناشی از برخورد اشیاء تیز می باشد و بدنه را تحت تاثیر قرار می دهد. از این رو محصول طول عمر بالا دارد و تنها با مراقبت کردن از آن در برابر عوامل مختلف می توان سلامت بدنه را تامین نمود. رنگبندی و طراحی محصول فانتزی است تا با این وجود بتوان محصولی زیبا و خاص را کسب کرد و کودکان را تحت تاثیر قرار داد. علاوه بر این موارد رنگ ثابت و بدون تغییر دارد که رنگ به محیط پس داده نمی شود و می تواند در طی سال های زیاد محصولی زیبا در اختیار کودکان باشد. وزن کم بدنه و قابلیت راه اندازی آسان سبب شده است که بتوان محصول را به راحتی در مسافرت و گردش به همراه داشت و از آن بهره برداری کرد. خرید شناور بادی شورتی کودک مدل تنبل تنها با مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود.

 نوع تفریحی
 طول 81 سانتی متر
 عرض 56 سانتی متر
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 وزن 0.3 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو جای مخصوص قرار دادن پا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...