شناور شورتی بادی کودک

شناور بادی شورتی کودک طرح لاکپشت

از {{model.count}}

intex 59570

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی کودک طرح لاکپشت به دلیل داشتن ظاهری جذاب و زیبا در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد و دارای طراحی بی نظیر می باشد که رنگبندی خاص را نیز شامل شده است تا افراد بتوانند بدون هر گونه محدودیت نسبت به داشتن آن اقدام نمایند. این محصول مناسب رده سنی کودک است و متناسب با روحیات و سلیقه آن ها تولید شده است و از ساختاری سه بعدی تشکیل شده است که شبیه به لاکپشت می باشد. این بخش از محصول که عروسکی بوده است دارای جذابیت زیاد می باشد و توجه عده زیادی از افراد را به خود مشغول کرده است.

خرید شناور بادی شورتی کودک طرح لاکپشت جدید در این صورت می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن در طول سال های زیاد استفاده کرد و شرایط حضور کودکان در محیط آب های آرام را نیز مهیا نمود. در بخش مرکزی بدنه دو حفره جهت قرار دادن پاها وجود دارد که ایمن و استاندارد می باشد و می توان با خیالی آسوده پاها را در داخل آن قرار داد. به این ترتیب کودکان تعادل خواهند داشت و در سطح آب قرار خواهند گرفت و به داخل آب فرو نخواهند رفت. از این رو گزینه ای مناسب برای کودکان زیر سه سال می باشد که حمل و جا به جایی آسان نیز دارد و می توان در زمان مسافرت و گردش آن را به همراه داشت و از داشتن آن لذت برد. شناور بادی شورتی کودک دارای بدنه ای ضخیم با طول عمر بالا می باشد که ضخامت آن برای استفاده کودکان و ایجاد ایمنی زیاد تر لازم و ضروری می باشد و جزو نکات مفید در این محصول می باشد. از این رو با قابلیت راه اندازی آسان که به وسیله پمپ باد دستی انجام می شود می توان آن را برای استفاده کودکان مهیا کرد و در کم ترین زمان آن را جهت داشتن بهترین تفریحات آبی آماده کرد. انتخاب و خرید شناور بادی شورتی کودک طرح لاکپشت با مراجعه به نمایندگی سنتر اینتکس انجام می شود و به راحتی وارد سبد خرید می شود.

 نوع تفریحی
 طول 76 سانتی متر
 عرض 58 سانتی متر
 ارتفاع 40 سانتی متر
 وزن 1.5 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو جای مخصوص قرار دادن پا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...