شناور شورتی بادی کودک

شناور بادی شورتی کودک سایبان دار زرد

از {{model.count}}

intex 56573

تعداد
نوع
570,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی کودک سایبان دار زرد به جهت ایجاد کردن موقعیت ایمن برای حضور کودکان زیر دو سال در داخل آب تولید شده است که از نهایت سازگاری های لازم برخوردار می باشد و می توان از آن به درستی بهره برداری کرد. این محصول از دو نظر مورد بررسی قرار می گیرد تا دلیل پر فروش بودن آن نیز مشخص شود و بتوان شرایط دلخواهی را برای فرزندان خود ترتیب داد. اگر قصد معرفی محصول از نظر کیفیت را داشته باشیم می توانیم به بدنه مرغوب آن اشاره کنیم که از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است و در برابر آب غیر قابل نفوذ است. 

خرید شناور بادی شورتی کودک سایبان دار زرد ارزانهمچنین ضخامت زیادی دارد که تنها با برخورد اشیاء تیز دچار مشکل می شود و آسیب پیدا می کند. در غیر این صورت محصولی با طول عمر بالا است که به دلیل کیفیت زیاد می تواند در معرض تابش خورشید نیز مورد استفاده قرار گیرد و دچار مشکل نشود. اما با توجه به ظاهر جذابی که دارد افراد به سمت خرید آن کشیده می شوند و می توانند ساعات خوشی را به وسیله آن سپری کنند و در نهایت سبب ایجاد ایمنی در سطح آب های آرام می شود. چرا که قادر به تشکیل تعادل برای کودکان زیر دو سال است و باعث می شود نیمی از بدن آن ها در داخل آب قرار گیرد و نیمی دیگر خارج از آب باشد. به این صورت مانع از فرو رفتن آن ها به داخل آب می شود و می تواند این شرایط را برای مدت زمان طولانی حفظ کند. با داشتن این محصول کودکان به همراه والدین خود قادر به داشتن تفریحات مهیج آبی خواهند بود و می توانند سازگاری های زیادی را به دست آورند و از داشتن آن نیز لذت ببرند و برای استفاده در مسافرت و گردش آن را نیز در کنار سایر وسایل تفریحی به همراه داشته باشند. به جهت انتخاب و خرید آسان شناور بادی شورتی کودک سایبان دار زرد به فروشگاه اصلی سنتر اینتکس مراجعه کنید و محصول را سفارش دهید.

 نوع تفریحی
 طول 81 سانتی متر
 عرض 79 سانتی متر
ضخامت لایه ها 0.22 میلی متر
 جنس بدنه پی وی سی
 وزن 105 گرم
 سازندهاینتکس
 پمپ - 
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان 1 الی 2 سال
دارای سایبان سرخود
طراحی استوایی و زیبا
 اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...