شناور شورتی بادی کودک

شناور بادی شورتی مدل نهنگ کودک 6 تا 18 ماه

از {{model.count}}

bestway 34126 Dark Blue

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی مدل نهنگ کودک 6 تا 18 ماه تمامی مزیت های لازم را دارد و می توان برای رده سنی کودک بهترین موقعیت را ایجاد کند و در نهایت برای استفاده افراد انتخابی مناسب معرفی شود. این محصول دارای قابلیت استفاده آسان می باشد که برای حضور در محیط های آبی در نظر گرفته می شود و می توان تعادل لازم برای کودکان در این محیط ها را ایجاد کرد. شناور بادی به دلیل توخالی بودن و سبک بودن به راحتی بر روی سطح آب قرار می گیرد و دارای تعادل می باشد. کودکان نیز با استفاده از این محصول دارای تعادل بر روی سطح آب می شوند و می توانند برای مدت زمان طولانی در چنین موقعیتی حضور داشته باشند.

خرید شناور بادی شورتی مدل نهنگ کودک 6 تا 18 ماه ارزان شناور بادی شورتی برای رده سنی کودک دارای دو حفره بر روی خود جهت قرار گیری پا ها بوده است که می تواند نیمی از بدن آن ها را در داخل آب نگه دارد و نیمی دیگر را بر روی سطح آب حفظ کند. در نتیجه محصولی کاربردی برای حضور این رده سنی در محیط های آبی می باشد که کمک می کند کودکان نیز در کنار والدین خود به تفریحات مهیج آبی بپردازند و از شرایط لذت ببرند. شناور بادی شورتی مد نظر دارای طراحی زیبا و فانتزی است که شبیه به نهنگ طراحی شده است و می تواند برای کودکان جذابیت داشته باشد. بدنه ضخامت زیادی دارد و دارای رنگ ثابت می باشد تا در گذر زمان دچار تغییر نشود و بتوان در محیط های آبی و در شرایط مختلف از وجود آن بهره برداری کرد. شناور بادی شورتی دارای قیمت مناسب می باشد تا تمامی علاقه مندان توان خرید آن را داشته باشند و بتوانند بدون هر گونه دشواری و محدودیت نسبت به خرید محصول اقدام نمایند و از آن لذت ببرند. به جهت انتخاب و خرید شناور بادی شورتی مدل نهنگ کودک 6 تا 18 ماه با کیفیت بالا و طول عمر زیاد به نمایندگی رسمی سنتر اینتکس مراجعه کنید.

 نوع تفریحی
 طول 76 سانتی متر
 عرض 65 سانتی متر
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 وزن 0.2 کیلوگرم
 جنس رویه PVC
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان 6 ماه تا 18 ماه
 دارای دو جای مخصوص قرار دادن پا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 دارای تکیه گاه بادی
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...