شناور شورتی بادی کودک

شناور بادی شورتی بچگانه مدل اتوبوس مدرسه

از {{model.count}}

intex 59586 School Bus

تعداد
نوع
350,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی بچگانه مدل اتوبوس مدرسه تشکیل شده از بدنه ای با بهترین مواد اولیه که می تواند ضخامت زیادی از خود نشان دهد و به عنوان برترین نمونه از محصولات بادی معرفی می گردد. این محصول بی نظیر ساخته شده در شرکت اینتکس است و جدید ترین طرح موجود در بازار می باشد که با قیمت مناسب در آن وجود دارد تا تمامی علاقه مندان توان خرید آن را داشته باشند و بتوانند سازگار ترین حالت ممکن را داشته باشند. شناور بادی مد نظر در مرکز خود دارای حفره می باشد که محل قرار گیری پای کودکان است. به این صورت نیمی از بدن افراد در داخل آب قرار می گیرد و نیمی دیگر در خارج از آن می ماند و از فرو رفتن کودکان به داخل آب نیز جلوگیری می کند. 

خرید شناور بادی شورتی بچگانه مدل اتوبوس مدرسه ارزانبه این ترتیب استاندارد ترین حالت ممکن است که ضخامت زیادی نیز از خود نشان می دهد و می توان به راحتی در مسافرت و گردش با خود به همراه داشت. شناور بادی روی آب مدل شورتی با طراحی و رنگبندی جذاب می باشد که توجه عده زیادی را به خود جلب می کند و در برابر اشعه خورشید نیز مقاومت زیادی دارد و دچار پس دادن رنگ و یا رنگ پریدگی نمی شود. از این رو می تواند محصولی بی عیب و نقص برای سال های زیاد باشد و برای کودکان مورد استفاده قرار گیرد. محصول مورد نظر برای به همراه داشتن در مسافرت و گردش دارای قابلیت تاشو بودن می باشد و کمجا بوده است تا فضای کمی را اشغال کند تا به راحتی مورد حمل و جا به جایی قرار گیرد و بتوان در زمان مناسب نسبت به داشتن آن اقدام کرد. این محصول با برخورد اشیاء تیز دچار آسیب می شود و سبب سوراخ شدن و یا پارگی آن می گردد. از این رو تعادل محصول بر هم می خورد و می بایست نسبت به ترمیم بدنه اقدام کرد. به جهت خرید آسان شناور بادی شورتی بچگانه مدل اتوبوس مدرسه به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 74 سانتی متر
 عرض 58 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه PVC
 تعداد دستگیره-
 تحمل وزن 20 کیلوگرم
 پمپ-
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
قابلیت راه اندازی آسان
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...