بازوبند شنا

خرید بازوبند بادی کودک شش تا دوازده سال اصلی اینتکس

از {{model.count}}

intex 58641

تعداد
نوع
160,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

بازوبند بادی کودک شش تا دوازده سال اصلی اینتکس از ساختاری استاندارد و مقاوم تشکیل شده است که می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن در مسافرت و گردش استفاده کرد و در زمان آموزش شنا نیز مورد بهره برداری قرار داد. این محصول بی نظیر که ساخت شده توسط شرکت اینتکس می باشد دارای قیمت مناسب است و توان خرید تمامی افراد برای آن بالا می باشد و می توانند برای فرزندان خود به راحتی آن را خریداری کنند. بازوبند بادی کودک مناسب ایجاد شرایط استاندارد در محیط های آبی می باشد که دارای بدنه ای بادی و توخالی است و از فرو رفتن افراد به داخل آب جلوگیری می کند. از این رو لازم و ضروری است و از آن جایی که کودکان توان داشتن تعادل در سطح آب را ندارند می تواند مناسب ترین گزینه برای آن ها باشد. 

خرید خرید بازوبند بادی کودک شش تا دوازده سال اصلی اینتکس ارزاناین محصول بی نظیر و خاص که با قیمت مناسب ارائه می شود و از کیفیت مطلوب برخوردار است برای استفاده در طول عمر بالا ساخته شده است و بدنه ای ضخیم دارد. این بدنه در برابر فشار و ضربه مقاومت دارد اما با نزدیک شدن اشیاء تیز مانند اسباب بازی و شاخه درختان ممکن است دچار آسیب شود. به این ترتیب برای حفظ سلامت بدنه و داشتن این محصول در طی سال های زیاد تنها باید از بروز سوراخ و پارگی در بدنه جلوگیری کرد و توانست ساعات خوشی را به وسیله آن سپری نمود و در نهایت از وجود آن بهره برداری کرد. در زمان آموزش شنا نیز تا زمان حفظ تعادل کودکان در سطح آب می بایست از بازوبند بادی استفاده کرد تا دچار مشکل نشد و توانست ایجاد ایمنی برای این رده سنی کرد. به جهت انتخاب و خرید خرید بازوبند بادی کودک شش تا دوازده سال اصلی اینتکس با کیفیت بالا و طول عمر زیاد می توان به فروشگاه اصلی سنتر اینتکس مراجعه کرد و محصول را با قیمت مناسب وارد سبد خرید خود نمود.

نوع نجات غریق
 جنس بدنه وینیل
 تعداد محفظه باد 2
 سنین مورد استفاده 6 تا 12 سال
 وزن 100 گرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای طرحی ساده و زیبا
 رنگ : نارنجی
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه  -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...