بازوبند شنا

بازوبند بادی اینتکس سه ماه تا شش سال مدل گربه

از {{model.count}}

intex 56665

تعداد
نوع
165,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

بازوبند بادی اینتکس سه ماه تا شش سال مدل گربه محصولی لازم و ضروری جهت حضور کودکان در محیط های آبی است که در زمان آموزش شنا مورد توجه قرار می گیرد و می تواند بر روی بازو های کودکان قرار گرفته و آن ها را شامل تعادل زیاد کند. این تعادل از فرو رفتن آن ها به داخل آب جلوگیری می کند و می تواند استاندارد های لازم را برای آن ها مهیا سازد. به همین خاطر است که کسانی که دارای عدم توانایی قرار گیری در محیط های آبی نمی باشند می توانند از بازوبند بادی مد نظر استفاده نمایند و در سطح آب بهترین موقعیت را کسب کنند. 

خرید بازوبند بادی اینتکس سه ماه تا شش سال مدل گربه ارزاناین محصول دارای جنس ضخیم می باشد که قابلیت نصب آسان دارد و راه اندازی سریع و آسان را شامل می شود. بر روی هر یک از بازوبند های بادی دریچه باد قرار گرفته است که می تواند محل ورود باد به داخل بدنه شود و به پمپ باد متصل می گردد. به همین خاطر است که در کم ترین زمان محصول آماده بهره برداری می گردد و می توان آن را با خیالی آسوده در محل بازو قرار داد. وزن کم محصول سبب استفاده آسان شده است و افراد می توانند بدون هر گونه مشکل آن را بر روی بازو های خود حفظ کنند. همچنین راحتی خاصی برای به همراه داشتن در مسافرت و گردش دارد و می توان بدون هر گونه محدویت محصول را در زمان رفتن به مکان های مختلف به همراه داشت. تا زمانی که بدنه دچار سوراخ شدگی نشود می توان آن را مورد بهره برداری قرار داد. اما با ایجاد سوراخ و آسیب در بدنه باد داخل آن به بیرون نشت داده می شود و همچنین استفاده از آن دچار مشکل می شود و نمی تواند تعادل لازم را در سطح آب داشته باشد. از این رو می بایست نسبت به سلامت بدنه توجه داشت و از بروز سوراخ شدگی در آن جلوگیری نمود. بازوبند بادی اینتکس سه ماه تا شش سال مدل گربه با کیفیت بالا در فروشگاه سنتر اینتکس آماده خرید علاقه مندان می باشد.

 نوع نجات غریق
 جنس بدنه PVC
 تعداد محفظه باد 2 (در هر بازو بند)
 سنین مورد استفاده 6 ماه تا 3 سال
 طول20 سانتی متر
 عرض 15 سانتی متر
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای طرح گربه
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...