بازوبند شنا

بازوبند بادی کودک اینتکس مدل موجودات دریایی

از {{model.count}}

intex 56666

تعداد
نوع
175,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

بازوبند بادی کودک اینتکس مدل موجودات دریایی به جهت ایجاد تعادل برای کودکان در محیط آب های آرام ساخته شده است که استفاده از آن آسان می باشد و می توان بدون هر گونه محدودیت و مشکل از داشتن آن بهره برداری کرد. بازوبند بادی برای آموزش شنا نیز مناسب می باشد که حفظ تعادل می کند و از فرو رفتن کودکان به داخل آب جلوگیری می نماید. در نتیجه می توان بدون هر گونه محدودیت آن را خریداری کرد و نسبت به استفاده از آن اقدام کرد. در ساختار محصول دریچه بادی وجود دارد که به پمپ باد متصل شده و باد را به داخل بدنه وارد می کند. 

خرید بازوبند بادی کودک اینتکس مدل موجودات دریایی ارزاناین دریچه با بسته شدن باد را برای مدت زمان طولانی در داخل خود حفظ می کند و می تواند از نشت باد به بیرون جلوگیری نماید. به این ترتیب با یکبار باد کردن بدنه می توان از آن در تایم زیاد استفاده کرد و جهت آموزش شنا و یا حضور کودکان در محیط های آبی از آن بهره برداری کرد. بازوبند بادی کودک برند و اصل می باشد که ساخت شرکت اینتکس است و با کیفیت بالا و بهترین مواد اولیه تولید شده است. به همین خاطر است که با قیمت مناسب به فروش می رسد و خریدی به صرفه معرفی می گردد. این محصول دارای طرح های چاپی بر روی بدنه است که زیبایی زیادی دارد و محصول را فانتزی کرده است. رنگبندی شادی که در محصول ایجاد شده است به بیرون پس داده نمی شود و ظاهری بدون تغییر در طی سال های زیاد دارد و می تواند رنگ خود را حفظ کند. بدنه بادی و توخالی محصول در اثر عوامل مختلف دچار پارگی و سوراخ شدگی می شود که می بایست از ایجاد چنین عواملی جلوگیری کرد تا در نهایت محصولی با سازگاری زیاد را کسب کرد و از داشتن آن بهترین بهره برداری را به عمل آورد. چنانچه تمایل به خرید بازوبند بادی کودک اینتکس مدل موجودات دریایی دارید به فروشگاه سنتر اینتکسمراجعه نمایید.

 نوع نجات غریق
 جنس بدنه وینیل
 تعداد محفظه باد 2
 سنین مورد استفاده 3 تا 6 سال
 وزن 100 گرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای طرح ماهی و رنگ شاد
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه  -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...