بازوبند شنا

بازوبند بادی کودک طرح دار فانتزی

از {{model.count}}

Intex 58652

تعداد
نوع
200,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

بازوبند بادی کودک طرح دار فانتزی دارای بدنه ای ضخیم و غیر قابل نفوذ می باشد که ضخامت زیاد آن ایجاد ایمنی می کند و طول عمر محصول را افزایش دادهد است. کسانی که به دنبال ایجاد تفریحات مهیج آبی برای کودکان می باشند تنها می توانند با انتخاب و خرید بازوبند بادی کودک با طراحی زیبا و خاص بهترین اوقات را تجربه کنند و برای آن ها اوقات شادی را رقم بزنند. این بازوبند بادی دارای طراحی فانتزی و زیبا است که توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است. همچنین دارای قیمت مناسب نیز می باشد تا تمامی علاقه مندان توان خرید آن را داشته باشند. 

خرید بازوبند بادی کودک طرح دار فانتزی ارزاناین محصول دارای دریچه باد بر روی هر یک از بازوبند های بادی می باشد که محل اتصال پمپ باد به بدنه است و می تواند به راحتی باد مورد نیاز جهت راه اندازی محصول را وارد بدنه نماید. با این وجود است که در کم ترین زمان محصول آماده استفاده می شود و می تواند در اختیار افراد برای استفاده قرار گیرد و در نهایت می تواند آموزش شنا و داشتن تفریحات مهیج آبی را رقم بزند. با این محصول کودکان به داخل آب فرو نمی روند و دارای تعادل جهت حضور در محیط های آبی می باشند و می توانند تمامی استاندارد های لازم را داشته باشند. این بدنه با وجود ضخامت زیاد برای طول عمر بالا ساخته شده است اما با ایجاد سوراخ شدگی و آسیب به بدنه ممکن است سلامت محصول به خطر بیوفتد و دچار مشکل شود و تنها با ترمیم آن بتوان مجدد از محصول استفاده کرد. در هر صورت بازوبند بادی به دلیل کوچک بودن و سبک بودن دارای قابلیت حمل آسان می باشد و در مسافرت و گردش به همراه افراد خواهد بود و می تواند بهترین موقعیت را داشته باشد. انتخاب و خرید بازوبند بادی کودک طرح دار فانتزی با ورود به فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود و می توان از آن لذت برد.

نوع نجات غریق
 جنس بدنه وینیل
 تعداد محفظه باد 2
 سنین مورد استفاده 3 تا 6 سال
 وزن 100 گرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای طرح ماهی و رنگ شاد
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه  -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...