بازوبند شنا

بازوبند بادی شنا کودک مدل عروس دریایی سه تا شش سال

از {{model.count}}

Intex 58652 jellyfish

تعداد
نوع
200,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

بازوبند بادی شنا کودک مدل عروس دریایی سه تا شش سال به جهت سهولت در حضور داخل محیط های آبی ساخته شده است که برای کودکان تعادل لازم را ایجاد می کند و می تواند با بدنه ای ضد حساسیت و رنگ ثابت در اختیار آن ها برای استفاده در طول عمر بالا قرار گیرد. این محصول بی نظیر که ساخته شده توسط شرکت اینتکس است از طراحی فانتزی با رنگبندی شاد برخوردار می باشد که توانسته در نظر کودکان بهترین گزینه باشد و بتوان با در نظر داشتن شرایط آن ها نسبت به خرید اقدام نمود. ساختار محصول ساده می باشد که دو بازوبند را تشکیل داده است که هر یک دارای دریچه باد مجزا می باشند.

خرید بازوبند بادی شنا کودک مدل عروس دریایی سه تا شش سال باکیفیت به این ترتیب با پمپ باد به راحتی راه اندازی می شود و می توان در کم ترین زمان نسبت به استفاده کردن از این محصول اقدام کرد. بازوبند بادی برای رده سنی کودک استاندارد های لازم را دارد و می تواند تعادل آن ها را برقرار سازد. به همین خاطر برای کودکان لازم و ضروری است که دارای عدم تعادل بر روی سطح آب می باشند. این محصول به داخل آب فرو نمی رود و بر روی سطح آب می ماند و از نفوذ کودکان به داخل آب نیز جلوگیری می نماید. از این رو گزینه ای مناسب برای آموزش شنا نیز محسوب می شود که دارای بدنه ای ضخیم می باشد و می توان از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد. این بازوبند بادی دارای وزن کم نیز می باشد و در حالت تخلیه از باد به راحتی جا به جا می شود و بدنه به صورت کمجا در اختیار افراد قرار می گیرد. در این صورت با داشتن قیمت مناسب می توان نسبت به خرید این محصول اقدام کرد و شرایط استاندارد و ایمن برای حضور آن ها در محیط های آبی را رقم زد. بازوبند بادی برند و اصل می باشد و از سازگاری زیاد با عوامل محیطی برخوردار است. چنانچه به دنبال خرید بازوبند بادی شنا کودک مدل عروس دریایی سه تا شش سال می باشید از طریق سایت سنتر اینتکس اقدام نمایید.

 نوع نجات غریق
 جنس بدنه وینیل
 تعداد محفظه باد 2
 سنین مورد استفاده 3 تا 6 سال
 وزن 100 گرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای طرح عروس دریایی و خرچنگ
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...